Japp, det blev en Låååång långfredag på atollen. Bra jobbat alla, det gör skillnad att vi är där, det förstår man. Eloge till korvgrillarmästarn Knutsson, besökarna fick vara med om "evangelisationsgrillning"
samtidigt som rökelsen spreds... inte minst från burnisar.
Der Polizei var på gott humör också.
Atollen i påsk
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Atollen i påsk
Team RFC P1800 Streetdragstercruisergatbilsräserkonbanträff-bil
Chevrolet V8 thunder!
Chevrolet V8 thunder!
Det var det roligaste jag gjort på länge!
Skrattade så jag hade ont i magen!
Underbara människor!
Det är verkligen jättenyttigt att stå där i "verkligheten" och prata med folk!
Jag hoppas att folk fick med sig nåt bra därifrån, om det så var en bibel, ett samtal, eller bara en korv...
Klart vi satsar nästa år också, eller?
Underbara människor!
Jag hoppas att folk fick med sig nåt bra därifrån, om det så var en bibel, ett samtal, eller bara en korv...
[Caroline Knutsson]
Jag smög ut i mörkret även jag o hittade tältet. Helt underbar ide faktiskt och mycket bra jobbat! Det verkade vara en en skön stämning runt tältet. Jag fick inte intrycket att budskapet prackades på utan mer att möjlighet till mer information och samtal fanns vid intresse. Men folk blir ju nyfikna varför det är gratis korv. Sånt gillar jag.
Än en gång bra jobbat!
Än en gång bra jobbat!
/Martin Gustavsson
-
- Deluxpostare!
En helt fantastisk helg!! Känns som den mest meningsfulla påsk jag firat
Biblarna gick åt som smör i solsken och många bra samtal blev det = Bönesvar!!
Böneämnen:
Glöm inte att be för alla dessa fantastiska människor som kom hem med en Motor/Biker-bibel i sin hand. Bed att ordet ska bli verkligt och levande. Bed också för alla de tankar som snurrar runt i skallen på många besökare efter samtal med någon av oss, hjälp dem hitta fler kristna som kan föra dem vidare mot en tro som bär.
UNDERBAR PÅSK!!
Biblarna gick åt som smör i solsken och många bra samtal blev det = Bönesvar!!
Böneämnen:
Glöm inte att be för alla dessa fantastiska människor som kom hem med en Motor/Biker-bibel i sin hand. Bed att ordet ska bli verkligt och levande. Bed också för alla de tankar som snurrar runt i skallen på många besökare efter samtal med någon av oss, hjälp dem hitta fler kristna som kan föra dem vidare mot en tro som bär.
UNDERBAR PÅSK!!
[martin tornell] styrelseledamot
-
- Superpostare!
Ev är det väl så att parkeringen är byggarbetsplats nästa år?? Stog iaf att det kanske skulle vara så i JP eller om det var i Jönköping NU. Men finns ju andra ställen folk kommer dra till istället iofs...Caroline skrev:Det var det roligaste jag gjort på länge!
Underbara människor!
//Markus Mattsson