Jag hade helt otroligt kul! Stressmek natten innan och bilen funka vansinnigt mycket bättre än jag trodde den skulle göra. Körde otroligt fort för o vara jag iaf! Lamelldiffen var ju oerhört skön o ha. Blev så stabilt och lätthanterligt.
RIKTIGT roligt att få pröva på hela banan med!
Mil vet jag inte hur långt jag körde men körde iaf slut på 20-25 liter soppa.. och de drog väl kring 2.6-2.8 liter milen enligt datorn.. så de blev väl kring 10 mil för mig då..
Sen ett annat plus var ju att de var en så tydlig majoritet av de riktigt fina bilarna där.. BMW E30
Mycket kul banträff med lagom med bilar på banan!
Även kul att köra både långa o korta slingan! (premiär för mig att köra långa..) Gick lite väl fort ibland kändes det som (245 innan broms på flygrakan )
Ingen som råkade ta några bilder eller fimlade mig (silverfärgade evon med några klisterlappar på..)?
Någon som har det så skulle jag bli glad om jag fick..
Koffe skrev:Ingen som råkade ta några bilder eller fimlade mig (silverfärgade evon med några klisterlappar på..)?
Någon som har det så skulle jag bli glad om jag fick..
Någon som fotade min Gula Lotus?
Richard Axell tog nog en 100 bilder med sin Nikon D70, och det blev måånga fina bilder på de flesta bilarna. Blev även lite glödande bromsar på kvällen
Han lägger väl ut dom senare idag, när han har vaknat...
Filmade några korta småklipp med digitalkameran när jag stog flaggvakt sista passet på långa slingan. Det var för mörkt för att kunna fota bra, men filmerna blev rätt okej.