André skrev:
Du kör bra Fille
Dock trodde jag att Mange hade en -01:a ?!?
Tack André!!
Nej Manges GTI är en -00:a
En lite förklaring till filmerna: MC:n som kör mot 2002:an är en 750 med Turbo! Cossin hade strul med sin bil och förlorade mot en 286hk:s M3 därför att han åkte endast på 0.9 i ladd.. Han brukar åka på betydligt betydligt mer!!
Jag är bara så less på allt just nu, orkar inte me nåt, har typ blåst topppackningen på bilen... Allt skiter sig BARA hela tiden för mig... Orkar inte me nå, varför är man inte miljonär?? Fast de skulle nog inte göra livet bättre...
Vill bara sälja nu! RAKT AV!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Tack för en kanon dag med mycket trevligt folk! Synd bara att det var så kul att åka koner, för nu kommer väl imprezan att måsta bli pendlar bil. Umeå - Åmsele 2ggr i veckan
nisse skrev:Tack för en kanon dag med mycket trevligt folk! Synd bara att det var så kul att åka koner, för nu kommer väl imprezan att måsta bli pendlar bil. Umeå - Åmsele 2ggr i veckan
BRA UPPSTYRT!
-nisse med den gröna imprezan
Trevligt att du hakade på! Visst är det kul med SS-körning, mer av den varan ska vi se till att det blir! Hoppas du hakar på näst gång! Du kommer att kunna få till mycket fina siffror när du får prova fler ggr... R-däck och coilovers är ju ingen dålig kombination för den körningen!
De är ju inget som stoppar oss från att åka dit en vardagkväll eller liknande i sommar, de är ju så ljust ute ändå... Jag är lätt på iaf, SS körning är bra att öva på...
Kul att du haka på Nisse, hoppas du kan fila tiderna under sommaren!
Adjö!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Jag var i Piteå då det begav sig. Sen drogs det till Finnträsk (13 km söder om Ålund, 2 mil in från E4:an från Tåme) kan det hända att ngn var där från klubben förutom jag?
Det var inte så skoj, ngr papphuvven med en M5:a och en SL 55 AMG trodde att dom hade på strippen å göra. Fick FETspö av dom riktiga bilarna.
Kunde dock inte stanna till finalen men jag tror att en Supra och en Audi S4:a gjorde upp.
Sen bjöds det cruising på Sundsgatan i Piteå, jag körde Cadillac Fleetwood -80 med 305:an. Klart schysst gung.
De kommer nog bli en rolig bilsommar, iaf som de känns idag iaf... Även om de är 6 grader o mulet.. Skumt väder nu, de vänder ju på 2s känns de som... Må säga de att Jocke rockade med sin gröna 242;a... Slö o rolig va den, men, AGA-diffat är grymt tufft... =) Bara de gräver så går allt fint...
Adjö!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Vi från TNT tackar för en fin träff som vi hoppas kan upprepas!
Alltid roligt om vi är lite fler som deltar!
Förövrigt var den silvriga Saaben min
Den hade inte heller fullt laddtryck som många andra så vi får hoppas att den kommer att gå ännu bättre tills nästa träff.
TurboNicke skrev:De kommer nog bli en rolig bilsommar, iaf som de känns idag iaf... Även om de är 6 grader o mulet.. Skumt väder nu, de vänder ju på 2s känns de som... Må säga de att Jocke rockade med sin gröna 242;a... Slö o rolig va den, men, AGA-diffat är grymt tufft... =) Bara de gräver så går allt fint...
Adjö!
Tackar ...... De skulle int sitta fel me några kusar till och
pluggade bromsar bak ..... Men men de e ju bara en skrot bil
å man kanske kan dra lös BeeMeRn nån gång senare i sommar (kanske)...
jockelw skrev:Tänkte höra om det är fler än filip som har lite bilder att bjuda på. jag vet att det va fler som fotade.
Tack än en gång
Visst finns det fler bilder...
Har ett knippe bilder, i packat format, som en kollega tagit . Skall försöka slänga upp dem så småningom, om inte han själv eller någon annan hinner före
Senast redigerad av 1 André, redigerad totalt 10 gånger.