Det var ju lite (!) snöigt och sladdigt men roligt ändå! Härligt att få lufta 240n. På hemvägen fick jag kraftig obalans i framdäcken men det avhjälptes snabbt genom att ta bort all sand...
Jag saknade möjligheten att få åka med en riktig rallybil, varför blev det inställt?
Dessutom är jag lite besviken på mina kompisar som inte vågade köra. Nåja, de verkade trivas i alla fall och ville följa med nästa gång!
Det är alltid kul att träffa så många i klubben. Väl bemött!
Nu gäller det bara att komma på en bra plan så jag kan komma nästa gång det är bankörning. Jobbet kräver närvaro...
Jaha, då var man äntligen hemkommen. Det bidde visst lite cruising i Värnamo efer rallyt. Senare på kvällen fortsatte festen hos herr Lindkvist i Horda (ja, dom är vad dom bor). Alltid lika trevligt!
Själva träffen var oväntat lyckad, bra uppslutning trots tråkigt väder. Trevlig "flygning" bjöds det på. Lyckades någon fånga detta på film?
Go'natt, nu ska jag sova, man e ju inte direkt 20 längre...
[Daniel Lindmark] "Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
danne skrev:Jaha, då var man äntligen hemkommen. Det bidde visst lite cruising i Värnamo efer rallyt. Senare på kvällen fortsatte festen hos herr Lindkvist i Horda (ja, dom är vad dom bor). Alltid lika trevligt!
Själva träffen var oväntat lyckad, bra uppslutning trots tråkigt väder. Trevlig "flygning" bjöds det på. Lyckades någon fånga detta på film?
Go'natt, nu ska jag sova, man e ju inte direkt 20 längre...
Ja, efterfesten hos Samuel gjorde susen...tre filmer tror jag det blev..! Rallyn ja...regn och snö är ju alltid trevligt!! Martins staketflygning kommer jag sent att glömma! Måate nog erkänna att en blev lite nervös å rädd ett tag!! Men kul va de iallafall! Hej hopp!!
Men saknade alla tjejer på banan! Köra som en kärring och fega lönade sig!
Ville ju ha min bil hel efteråt, men det fixade ju Emanuelsson, Olson och jag efter tävlingen.
Bagageluckan tryktes in när Olsson skulle bogseras bort å Emanuelsson fortsatte banan runt
Men kul var det!
Varför ha fler cylindrar än drivande hjul i Backen!!!
vems fel var det då? Inte mitt...det var filmernas fel för de var så konstiga och för att vi hoppade rakt in i dem..! men detta hör ju inte till ämnet så jaja..nu ska jag inte störa..
Miss J skrev: Martins staketflygning kommer jag sent att glömma! Måate nog erkänna att en blev lite nervös å rädd ett tag!! Men kul va de iallafall! Hej hopp!!
Känns bra att du vill mig väl innerst inne Julia Small ganska bra i räcket men va gör man inte för publiken.
Förövrigt så är jag härligt frälst så du behöver inte bli alltför rädd om något händer...