070606 Kinnekulle Ring
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
070606 Kinnekulle Ring
På självaste nationaldagen är Attitudemotorclub inbjudna av Skaraborgs Sportvagnsklubb och Vara MK till banträff på Kinnekulle Ring utanför Götene.
Pris: 600 kr. Vi kommer att få stå flaggvakt tillsammans med Vara MK i Depåkurvan.
Missa inte denna chans att få köra på en mycket rolig bana!
Mer info finns även här http://www.sportvagn.com/kk0706.html
Pris: 600 kr. Vi kommer att få stå flaggvakt tillsammans med Vara MK i Depåkurvan.
Missa inte denna chans att få köra på en mycket rolig bana!
Mer info finns även här http://www.sportvagn.com/kk0706.html
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
-
- Legend!
-
- Legend!
- Kontakt:
Vet inte hur många bilar som kommer. Det är ju uppdelat i flera olika klasser och körpass så det kan nog bli lite väntetid ja.
Men inte lika länge som när Bilsport hade En dag i depån, då kunde man få vänta läääänge på att få köra 2,5 varv...
Här får man ju köra 15 min i stöten, då hinner man med betydligt fler varv på den korta, kurviga och kuperade banan!
Men inte lika länge som när Bilsport hade En dag i depån, då kunde man få vänta läääänge på att få köra 2,5 varv...
Här får man ju köra 15 min i stöten, då hinner man med betydligt fler varv på den korta, kurviga och kuperade banan!
Anders Karlsson
Är det någon anmälan eller hur är det upplagt ?
Var planerat att köra
Var planerat att köra
Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Ingen anmälan för vanliga gatbilar, det är bara att komma dit. Tag med medlemskort för Attitude så blir det enkelt vid incheckningen.2(SiC) skrev:Är det någon anmälan eller hur är det upplagt ?
Var planerat att köra
Bra det! För min del blir det Omegan, den har ju varit på Kullen förr.Zeb skrev:Sedärja! Jag tänkte försöka lufta MR2an på bana, roligt!
Anders Karlsson
Okej ska leta reda på det dåKarlsson skrev:Ingen anmälan för vanliga gatbilar, det är bara att komma dit. Tag med medlemskort för Attitude så blir det enkelt vid incheckningen.2(SiC) skrev:Är det någon anmälan eller hur är det upplagt ?
Var planerat att köra
Bra det! För min del blir det Omegan, den har ju varit på Kullen förr.Zeb skrev:Sedärja! Jag tänkte försöka lufta MR2an på bana, roligt!

Hoppas på att man får sin skit i tid innan Kullen då.
Ska nog bli kul detta, hoppas flera från klubben ska köra!
Johan Bring
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
-
- Klubbordförande
Nästan rätt...Karlsson skrev:Ingen anmälan för vanliga gatbilar, det är bara att komma dit. Tag med medlemskort för Attitude så blir det enkelt vid incheckningen.2(SiC) skrev:Är det någon anmälan eller hur är det upplagt ?
Var planerat att köra
Arrangörerna vill gärna veta ungefär hur många som kommer från våran klubb så vi tar upp en intresseanmälan också!
Jag börjar nedanför...
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!

-
- Klubbordförande
-
- Dunderpostare!
Delas man in efter förarens erfarenhet eller bara slumpmässigt? Ungefär hur många bilar är ute samtidigt? Jag menar, man vill ju inte vara ivägen för axel.Karlsson skrev:Vet inte hur många bilar som kommer. Det är ju uppdelat i flera olika klasser och körpass så det kan nog bli lite väntetid ja.
-692-
-
- Klubbordförande
Det är nog ingen faraDavid Alesand skrev:Delas man in efter förarens erfarenhet eller bara slumpmässigt? Ungefär hur många bilar är ute samtidigt? Jag menar, man vill ju inte vara ivägen för axel.Karlsson skrev:Vet inte hur många bilar som kommer. Det är ju uppdelat i flera olika klasser och körpass så det kan nog bli lite väntetid ja.

Jag kan inte tänka mig annat än att du själv väljer vilken grupp du vill köra i! Det går säkert bra att börja i den långsamma gruppen och hoppa över till den snabbare under dagen!
Värt att tillägga är detta också:
"Kostnad för tillfällig licens 100:- (Förare utan tävlingslicens. Medlem i SBFansluten klubb 50:-)"
Har du ingen licens så blir alltså kostnaden 650 - 700 kr. för dagen.
/Axel Byrmo

-
- Legend!
- Kontakt: