Stockholmsträffar
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Stockholmsträffar
Vet inte hur många som bor i stockholmstrakten, men finns det några som bara känner för lite kvällsfika någonstans och prata bil.
Hmm....är väl kanske inte så värst duktig på fik eller sommarcafeér heller....finns ju en del mysiga på söder, odenplan....eller lite mer centralt...men som nästan överallt i sthlm är det ju det där svåra med att göra av bilen nånstans....visst kan man nog hitta.....men man kan ju få gå en bit då.....
Madde-08an
Bra idé!!!
Det finns endel folk i närheten av Stockholm så vi borde kunna få ihop ett gäng.
Jag kan säkert få med mig ca 3-7 pers från E-tuna.
Kanske ska vi ta och träffas vid Brostugan när det är något annat arrangemang där ?!?
Det finns endel folk i närheten av Stockholm så vi borde kunna få ihop ett gäng.
Jag kan säkert få med mig ca 3-7 pers från E-tuna.
Kanske ska vi ta och träffas vid Brostugan när det är något annat arrangemang där ?!?
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Vet inte om de har tillställningar, står inget på deras hemsida http://www.brostugan.se.
Verkar däremot som det är bilkvällar nästan varje kväll så varför inte bara välja en dag och en tid innan sommaren är över?
Verkar däremot som det är bilkvällar nästan varje kväll så varför inte bara välja en dag och en tid innan sommaren är över?