Det diskuteras om att flytta fram den träffen en vecka för att vi ska kunna delta på den stora cruisingen som är dagen innan vår träff. Precis som förra året.
Inget bestämt än. Men det blir det nog väldigt snart...
Någon som starkt motsätter sig en flytt av datumet?
BMW Samuel skrev:Det diskuteras om att flytta fram den träffen en vecka för att vi ska kunna delta på den stora cruisingen som är dagen innan vår träff. Precis som förra året.
Inget bestämt än. Men det blir det nog väldigt snart...
Någon som starkt motsätter sig en flytt av datumet?
Veckan efter passar mej faktiskt ännu bättre..så mej gör det inget. Bara den blir av...
Den här gången ska jag försöka ta mig dit. Datumen spelar mindre roll för mig, kan nog båda helgerna som det ser ut nu. Bilvalet är lite osäkert, men nåt bakhjulsdrivet från Rüsselheim borde det bli hoppas jag iaf.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Vill uppmärksamma er om att det är ett nytt datum som gäller.
4-5/6
Detta för att vi ska få lite intressanta saker att titta på under lördag eftermiddag.
Gindemo skrev:Vill uppmärksamma er om att det är ett nytt datum som gäller.
4-5/6
Detta för att vi ska få lite intressanta saker att titta på under lördag eftermiddag.
det vore roligt om man kunde komma ner.. de va ju hur trevligt som helst ifjol.. men som du säger fille.. int vet ja om man vill köra på fältet när den slipade däck som ett väldigt groft sandpapper.. :/
Jag kommer!!! På båda dagarna men sover gör jag hemma.
Ska tvätta bilen riktigt noga så luften inte får tag i något damm eller annat som stoppar farten.
Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
Gindemo skrev:Vill uppmärksamma er om att det är ett nytt datum som gäller.
4-5/6
Vad gäller??
Hjälm?? FIA godkännd eller??
Handskar?? FIA godkännd eller??
Mönsterdjup på däcken???
Mer grejer man måste göra med bilen??(har aldrig kört strip lr konbana tidigare, så ja måste skaffa hjälm å prylar)
E de nån som vet hör av er..Ska bli skoj å prova vad men kan prestera med bilen ....
jernis skrev:Vad gäller??
Mönsterdjup på däcken???
Mer grejer man måste göra med bilen??(har aldrig kört strip lr konbana tidigare, så ja måste skaffa hjälm å prylar)
E de nån som vet hör av er..Ska bli skoj å prova vad men kan prestera med bilen ....
På flygfältsdagar gäller endast att du har hjälm. Med hjälm räknas inte hockeyhjälm eller cykelhjälm men tillexempel moppe/MC/Bilhjälm eller likande.
Tänk efter vad du tror kan vara lämpligt att köra huvudet igenom en bilruta med
jernis skrev:Vad gäller??
Mönsterdjup på däcken???
På flygfältsdagar gäller endast att du har hjälm. Med hjälm räknas inte hockeyhjälm eller cykelhjälm men tillexempel moppe/MC/Bilhjälm eller likande.
Tänk efter vad du tror kan vara lämpligt att köra huvudet igenom en bilruta med
Tackar.. har en moppehjälm..Då kör ja med den då..