Veteranmarknad Västerås 28/3
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Veteranmarknad Västerås 28/3
Behöver Du delar till Din Veteran ? Eller bara är nyfiken. Följ med till en av årets stora veteran-marknader. Vi åker från Jönköping tidigt, typ 04.30 och kommer hem runt 20.00. Samåkning bokas till Julle 0708-130848.
Kooordinator
Re: Veteranmarknad Västerås 28/3
Det vore kul, hur stor är marknaden?Julle skrev:Behöver Du delar till Din Veteran ? Eller bara är nyfiken. Följ med till en av årets stora veteran-marknader. Vi åker från Jönköping tidigt, typ 04.30 och kommer hem runt 20.00. Samåkning bokas till Julle 0708-130848.
När vill du veta hur många platser som behövs?
Åker vi minibuss/buss?
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
Hur stor marknaden är, bror på vilka referenser man har. Men helt klart en av dom största inomhusmarknaderna.
Vi åker i det eller de fordon som är lämpliga. Typ 4 i bil, 8 i två bilar, fler än så kanske i någon mindre buss från mitt ena jobb. ( Smålandsbussen). Några dagar i förväg räcker, men ju tidigare jag vet hur många som vill åka med, ju lättare att planera. Jag åker, även ensam.....,
Vi åker i det eller de fordon som är lämpliga. Typ 4 i bil, 8 i två bilar, fler än så kanske i någon mindre buss från mitt ena jobb. ( Smålandsbussen). Några dagar i förväg räcker, men ju tidigare jag vet hur många som vill åka med, ju lättare att planera. Jag åker, även ensam.....,
Kooordinator
Låter kul, jag är riktigt sugen på att följa med. Ska kolla lite med farsan och några fler runtomkring. Om inte annat så blir det ju heldag med snack och kul folk.
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"