Oj nu är man bra sugen.. ska leta upp sierran minns att ja dumpade den i skogen i höjd med trånghalla backen för några veckor sedan.. senn har den inte synts till, Till frugans stora glädje
De finns en del träd att dansa in i men man avgör ju själv hur hårt man satsar.. tills man sätter på sig hjälmen och ingen återvändo finns.. så vill du spara på bilen är de ju bara lämna nycklarna till svärmor eller nått..
Själv ska ja göra allt för att slippa forden efter denna dag.
...De är faktiskt ingen lek.. det är en väldigt stimulerande hobby! / VWänliga hälsningar
Ni som har kört tidigare år, och i år funderar på att använda kringstånde träd som bromsbelägg, så kan jag säga att ni hamnar ute i skogen, banan är urgallrad ovanför krönet. Något står väl alltid kvar, men det vill jag isf smälla med.
Välkomna på lördag, ta med er fint väder, och ett glatt humör, och gärna en eller flera bilar som ska till fördärv.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Adolfsson skrev:jag kommer! tyvärr inte med någon skrotbil
Men min gammla vinterbil ska ställa upp. längtar redan
o här ett litet smakprov på den..
Vad härligt Ska försöka knäppa lite fina bilder imorgon med en polare också! Finns det något extra bra ställe att stå och fotografera på??
I ytterböjen efter krönet, jag ska reka banan, och se var vi numera kan stå, för de har som ovan nämnt gallrat ur, och då vill jag/vi inte ha folk i farozonen för att få en bil på sig.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04