Jag instämmer i berömmet - en sevärd film! Kul!David Alesand skrev:Här är en kort filmsnutt som visar lite lite av vad som hände under en dag på Uråsa förra året:
Får jag visa den i TV?

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Jag började i Premiere elements, men jag blev så frustrerad över att vissa funktioner som var ALLTFÖR förenklade. Jag satt till exempel över en timme med en liten pluttgrej. När jag öppnade upp filmprojektfilen i Premier Pro så löste jag det på 1 min! Alltså, enkelt är inte alltid bättre.Mae skrev:Grym film!David Alesand skrev:Här är en kort filmsnutt som visar lite lite av vad som hände under en dag på Uråsa förra året: www.inzaneracing.com/david![]()
Vad använder du för program?
Vad för tv? Menar du din tv eller SVT?Anders Toll skrev:Jag instämmer i berömmet - en sevärd film! Kul!David Alesand skrev:Här är en kort filmsnutt som visar lite lite av vad som hände under en dag på Uråsa förra året:
Får jag visa den i TV?
ÖKV, Öppna Kanalen Växjö.David Alesand skrev:Vad för tv? Menar du din tv eller SVT?
Kan du inte åka M3E30 dit då?Maccan skrev:Jag kommer tyvärr inte kunna komma...
Corsan har ett konstigt missljud, troligen en drivaxel som börjar ge sig.
Dessutom gick hjulinställningen åt pipan när jag bytte till grövre kränghämmare fram.
Jag hinner inte fixa detta, dessutom är det mycket annat som behövs göras på söndag....
Hmm.. det sägs ju faktiskt att Lidl kan det där med korv, frågan är ju iofs om den är tillräckligt billig, och tillräckligt ful..Mae skrev:Ett tips! Lidl har Sveriges bästa korv.
Den är supergod!!!
Självklart är ni jätte-välkomna båda två!vrid skrev:Tänkte bara extrakolla att de e okej att ja å min bror kommer på söndag å gasar med er,vi e inte medlemmar men ska bli på söndag...
En liten fråga måste man va kristen å tro på gud m.m
Räcker de inte med att vi tycker att ni verkar vara en reko klubb med många sköna snubbar å bilar,åsså bara älskar vi å köra bil under säkra förhållanden.......
MVH Vrid
Okej då vet vi å vi kommer å gasar de vill ja lova här ska sättas tider!!!!!åååå vad ja längtar ska bli kul å gasa med lite nytt folk ja e ju med i STCS så de blir ju en del körningar med dom.......SES på söndag morronBMW Samuel skrev:Självklart är ni jätte-välkomna båda två!vrid skrev:Tänkte bara extrakolla att de e okej att ja å min bror kommer på söndag å gasar med er,vi e inte medlemmar men ska bli på söndag...
En liten fråga måste man va kristen å tro på gud m.m
Räcker de inte med att vi tycker att ni verkar vara en reko klubb med många sköna snubbar å bilar,åsså bara älskar vi å köra bil under säkra förhållanden.......
MVH Vrid
Det är inget krav att man måste vara kristen.