Andreas skrev:Nu är bilen inköpt!
En Fiat Uno 1,1- 92 med rensad inredning (=rejsigt). Bonntrimmad med planad topp och modifierat luftfilter. Går som ett skott!
Bes tom 090331 så den kan teoretiskt sett överleva även till nästa års rallyträff.
Ska man kunna klå Hjerpe iår ??
Fiaten är redan DÖD!
Den började koka och dog på långfredagen. Ville aldrig uppstå på tredje dagen så det blir skroten för den.
Letar efter annan bil till rallyträffen nu. Nån som har nåt att sälja billigt?
Andreas skrev:Nu är bilen inköpt!
En Fiat Uno 1,1- 92 med rensad inredning (=rejsigt). Bonntrimmad med planad topp och modifierat luftfilter. Går som ett skott!
Bes tom 090331 så den kan teoretiskt sett överleva även till nästa års rallyträff.
Ska man kunna klå Hjerpe iår ??
Fiaten är redan DÖD!
Den började koka och dog på långfredagen. Ville aldrig uppstå på tredje dagen så det blir skroten för den.
Letar efter annan bil till rallyträffen nu. Nån som har nåt att sälja billigt?
Skicka ett mail till syrran min och kolla om hon vill ge bort golfen. =)
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Körde Fiaten till skroten i Taberg idag, och när man ändå hade skrotpengarna i handen och brorsans biltransportkärra så körde jag direkt till Forsheda och inköpte nästa skrotbil.
Det blev en Volvo 242 -84 med bortrensad inredning och massor av rost.
Helt otroligt att den kunde gå igenom bilprovningen för bara ett år sedan utan en enda anmärking för rost!!
Jag o fästmön kommer på rallyt. Det var ingen anmälan eller?
Troligen kommer en polare oxå som håller på att bli medlem. Han skull väl montera i bur o sånt i sen nyinköpta 240 om jag inte fattade fel
Postchaffisen skrev:Jag o fästmön kommer på rallyt. Det var ingen anmälan eller?
Troligen kommer en polare oxå som håller på att bli medlem. Han skull väl montera i bur o sånt i sen nyinköpta 240 om jag inte fattade fel
Ser fram emot rallyträffen!
Skall försöka undvika att köra sönder min gamle 518 helt bara, den gick ju igenom besiktningen förra veckan
Många träd längs sträckan