ERnsT skrev:Kommer troligtvis att stolla dit med dragsteraxel som förare iår. Enda kartläsar rutinen i laget sumpas då han ska köra. Nåja, får väl hoppas att det kommer snö tills dess...
Är det snö SKA jag köra Är det inte det så kanske vi kan diskutera saken...
Fast jag tycker vi ska åka skyline istället
Jag tycker också att vi ska åka skyline, vore lite skoj att köra "rally" med den nye...
Nä, räseråpel blir det nog denna gång. Laddar stenhårt sedan 2 veckor tillbaka. Sover med karta och linjal under kudden, år då...
ERnsT skrev:Kommer troligtvis att stolla dit med dragsteraxel som förare iår. Enda kartläsar rutinen i laget sumpas då han ska köra. Nåja, får väl hoppas att det kommer snö tills dess...
Är det snö SKA jag köra Är det inte det så kanske vi kan diskutera saken...
Fast jag tycker vi ska åka skyline istället
Jag tycker också att vi ska åka skyline, vore lite skoj att köra "rally" med den nye...
Nä, räseråpel blir det nog denna gång. Laddar stenhårt sedan 2 veckor tillbaka. Sover med karta och linjal under kudden, år då...
Efter patrullkväll och påläsning av karta med scouterna så måste jag erkänna, att jag är på toppen av min karriär som kartläsare just nu.
Fram med lite extraljus sedan så får ni passa er för Team en halt get.
Lite lätt panik fick man nu, det är ju redan till helgen...
Är varken mentaltförberedd eller har läst in mig på kartan än...
Tror inte att det är några extraljus monterade på räseråpeln ännu heller... Nä nu gäller det att tagga till känner jag...
ERnsT skrev:Lite lätt panik fick man nu, det är ju redan till helgen...
Tror inte att det är några extraljus monterade på räseråpeln ännu heller... Nä nu gäller det att tagga till känner jag...
Gröt och mycket sömn!
Extraljus behövs nog inte. Det är bra ljus original på räsern! Då är det värre med bakrutan... men jag ska försöka fixa det tills dess!
ERnsT skrev:Lite lätt panik fick man nu, det är ju redan till helgen...
Gröt och mycket sömn!
Extraljus behövs nog inte. Det är bra ljus original på räsern! Då är det värre med bakrutan... men jag ska försöka fixa det tills dess!
Där sket sig det... Blir sena meckarkvällar hela veckan nu, inte långt kvar till våren...
Bakruta vore väl ganska så trevlig, men inget krav...
Ska försöka leta upp farsans sökarlampa ifrån 1963. Från tiderna då han och axels far regerade i bilorienteringskretsarna.
ja ska visst till sthlm hela helgen,(va nu de ska va bra för)
så de blir ingen höjd wrangler me vinch o diffar o grejjer.. tyvärr
de e ju så sjukt roligt annars..man får väl ladda till 2e dec ist..
Samuel S skrev:
Åker och kollar på en strax. Hoppas det kan vara Bilen.
Uh! Hämtar vinter/orienteringsbilen ikväll.
Härmed anmäler sig sig Team Wippermann! Håll undan.
Berätta mer! Bilder??
Förstår att du blir orolig nu när konkurrensen hårdnar. Men man får ju inte avslöja för mycket för konkurrenterna när så mycket står på spel.
Men ni kommer att få möta ett bakhjulsdrivet bayerskt mästerverk. Den kvalar in i golfklassen på 1250 kg och har 102 vilda under huven.
Kommer troligen att optimeras mer under veckan.