Nu är det snart påsk och alla i attitude ska självklart hälsa på i A-hallen på Elmia. Men det slutar ju inte där!
På kvällarna är det som bekant alltid fezth på stan.
Tidigare år har vi med klubben försökt samlas runt en pickup med kaffe och biblar för att prata med människor och vara en del i sammanhanget.
förra året var det svårare då de var svårt att bedöma vart det skulle passa att hålla till.
Är det någon som har idéer och tankar om årets påsk?
Någon som är sugen på att sprida det klubben står för?
Påskkvällar i Jönköping
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Påskkvällar i Jönköping
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
-
- Gör inte annat än skriver...
-
- Styrelseledamot
Klart alla i klubben ska samlas och snacka med varandra .......
och andra
Nu när nästan alla är så moderna så man har detta Internet i sin tel, så är det ju bara att posta var som är stället man ska hänga, i denna tråden.
Sen kan vi ju kanske skaffa något fordon som är reklampelare för kaffe och biblar, men det känns ju svårt att planera exakt nu när man inte har en aning om hur polis och annat löst folk har tänkt göra, som David skriver.
och andra
Nu när nästan alla är så moderna så man har detta Internet i sin tel, så är det ju bara att posta var som är stället man ska hänga, i denna tråden.
Sen kan vi ju kanske skaffa något fordon som är reklampelare för kaffe och biblar, men det känns ju svårt att planera exakt nu när man inte har en aning om hur polis och annat löst folk har tänkt göra, som David skriver.
CarlJohan Wennborg
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
-
- Gör inte annat än skriver...
Sportbilen.se rapporterar nu om att de skall hålla en plan öppen för burnout och lite allmän show på kvällarna uppe på Elmia. Problemet där är väl att det kommer bli fullsmockat med folk, så ingen hittar någon, och att det ändå kommer bli massa cruisande i stan.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
detta låter bra! som vanligt så är jag upptagen med tre dagar på kungsporten, men jag skulle verkligen vilja vara med på stan den kvällen de blir! jag antar att david knuttensson kommer vara med så vi kan ju höras lite eftersom jag har ditt nr:) men bra grej! jag kanske kan få med mig lite löst folk av mina vänner, som inte är motorintresserade med intresserade att sprida evangeliet:) vi får se. men de låter bra
Joakim Rosdahl
Honda S2000 Vortech -00
Honda S2000 Vortech -00