Rallyträff 16 april kl 11
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Rallyträff 16 april kl 11
I skogarna utanför Lekeryd finns en rallysträcka i skogen som bara väntar på att bli "sladdad". På samma plats som förra året kör vi alltså årets rallyträff den 16 april.
Kör med din vanliga bil, passa på och låt vinterbilen få ett värdigt avslut eller köp ett billigt fordon dagen till ära. Vill du bara komma och titta på alla rallygalna är du också hjärtligt välkommen!
Bilen ska vara påställd, försäkrad och besiktigad. Förare och eventuell passagerare ska bära hjälm.
Försäljning av dricka & grillad körv!
Vägbeskrivning (från Lekeryd):
Kör mot Aneby. Efter 6 km sväng vänster mot Ryd. Kör 5 km, sväng vänster vid skylt mot Hemmingstorp. Åk 2 km. Sedan ligger det på högersidan.
Hoppas vi ses på denna hejdlöst roliga träff
VÄLKOMMEN!
Kör med din vanliga bil, passa på och låt vinterbilen få ett värdigt avslut eller köp ett billigt fordon dagen till ära. Vill du bara komma och titta på alla rallygalna är du också hjärtligt välkommen!
Bilen ska vara påställd, försäkrad och besiktigad. Förare och eventuell passagerare ska bära hjälm.
Försäljning av dricka & grillad körv!
Vägbeskrivning (från Lekeryd):
Kör mot Aneby. Efter 6 km sväng vänster mot Ryd. Kör 5 km, sväng vänster vid skylt mot Hemmingstorp. Åk 2 km. Sedan ligger det på högersidan.
Hoppas vi ses på denna hejdlöst roliga träff
VÄLKOMMEN!
Cecilia Belfrage
Jag kommer!! Med eller utan kadett. Sen ska vi väl piska upp P-a´s 740 lite och. Och där kommer det inte att sparas på något!!
Tappen
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
Stiga Park Pro 16 HST -95
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
Kom ihåg:Maccan skrev:142????BOB skrev:kommer självklart.. har införskaffat en 142:a som ska piskas där..
GÖTT! Nästan så man blir lite sugen...
Själv ska jag se om jag kan fixa en biltransport och släpa upp någon gammal "firmabil"
"Bilen ska vara påställd, försäkrad och besiktigad. "
Andreas Ekslätt
-
- Legend!
142 ja, besiktigad i nästan 2 år framåt.. lite pill med kopplingen annars sladd dugligMaccan skrev:142????BOB skrev:kommer självklart.. har införskaffat en 142:a som ska piskas där..
GÖTT! Nästan så man blir lite sugen...
Själv ska jag se om jag kan fixa en biltransport och släpa upp någon gammal "firmabil"
Robert Gustafsson
-
- Legend!
- Kontakt:
nä det var en kompis som var med och köpte den av dig. tror inte han som köpte den har kvar den.Daniel Magnusson skrev:BOB skrev:kommer självklart.. har införskaffat en 142:a som ska piskas där..
Åhhh en sån har jag haft!
Trodde först det var min gamla bil. Du kände väl han som köpte den? Undra om den lever än?
Robert Gustafsson
-
- Legend!
- Kontakt:
Nä det är visst en Lennart i Hallstahammar som äger den nu.BOB skrev:nä det var en kompis som var med och köpte den av dig. tror inte han som köpte den har kvar den.Daniel Magnusson skrev:BOB skrev:kommer självklart.. har införskaffat en 142:a som ska piskas där..
Åhhh en sån har jag haft!
Trodde först det var min gamla bil. Du kände väl han som köpte den? Undra om den lever än?
Jag blir nog av med min E28a till helgen så jag får väl köra med E34an
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
kom att tänka på en sak... är det nån som har tiderna från förra året?
kan ju vara trevligt att jämföra lite.
kan ju vara trevligt att jämföra lite.
Tappen
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
-
- Klubbordförande
Det handlar om våran säkerhet.Anders Toll skrev:Är det inte en avlyst vägsträcka? Brukar man inte få köra med skrotbilar?Andreas skrev:"Bilen ska vara påställd, försäkrad och besiktigad. "
För att hålla säkerheten uppe har vi alltid krav på besiktade, skattade och försäkrade bilar.
Det vore hemskt tråkigt om någon t.ex. går raktfram i en kurva för att bromsarna är slut.
Visst kan det även hända saker med en besiktigad bil, men risken borde vara mindre.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola