Blackrace lördag 18 sept, dagtid! Vet inte vilken tid än, men tror de är Första start 11:00!!
Sen, när denna gasglada dag är över så är de träff med klubben! På kvällen! Vi träffas 17:30 på Pingstkyrkan i Umeå! Utanför!
För vägbeskrivning, maila mig!
Ja, precis vad är det tänkt för innehåll på träffen? Funderar faktiskt på att åka hem den helgen kanske blir trevligt att åka upp till umeå en sväng...
Hmmmm man kanske kan ordna fram ett bils-släp innan dess, får hoppas att man e hemma då. (Projektet kanske kan ställa upp med en repa eller nåt)
Eventuellt åker jag säderut just den helgen annars skall man GIVETVIS vara med.
MP/ Peter
Pete71 skrev:Hmmmm man kanske kan ordna fram ett bils-släp innan dess, får hoppas att man e hemma då. (Projektet kanske kan ställa upp med en repa eller nåt)
MP/ Peter
Peter, de är prioriteringar som gäller... O va inte en toffel...
Ta me frun istället! De är fler fruntimmer på plats, så hon blir INTE ensam!
Ajöken!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Pete71 skrev:Hmmmm man kanske kan ordna fram ett bils-släp innan dess, får hoppas att man e hemma då. (Projektet kanske kan ställa upp med en repa eller nåt)
MP/ Peter
Klart du ska prova att spänna turbo musklerna i bmw:n! Jocke kommer förhoppningsvis att köra med sin bmw 323tic!
Bmw Akuten ja jo , det verkar juvara en bra akutmotagning... jo, Zemren. om du ska lämna in bilen där så bör du nog lossa på bultarna själv you know why...
TurboNicke skrev:
BeeMeR_323tic skrev:Tyvärr törs ja nog inte köra på racet,
tackvare mina härliga lager knack.....
Men nu finns de en film på biln iaf...
///zemrén
FEGT!
Kom me den till BMW Akuten så ska vi fixa de!
Ajöss!
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
Håcke skrev:Bmw Akuten ja jo , det verkar juvara en bra akutmotagning... jo, Zemren. om du ska lämna in bilen där så bör du nog lossa på bultarna själv you know why...
TurboNicke skrev:
BeeMeR_323tic skrev:Tyvärr törs ja nog inte köra på racet,
tackvare mina härliga lager knack.....
Men nu finns de en film på biln iaf...
///zemrén
FEGT!
Kom me den till BMW Akuten så ska vi fixa de!
Ajöss!
Hehe...
Jo man törs int lämna in nått till Nicke....
Han kör ju bara sönder allt han äger, han borde hålla sig
till trampbilar...