JO, till saken...
Idag så va jag på jobbets lager och spacklade på min Volvo 240 a-traktor...
En kompis från Sävsjö skulle komma med sin bil så skulle jag hjälpa honom med att koppla in högtalare i samma veva, och kolla upp lite vad som ska köpas till den för att få den att gå genom besiktning, avgassystem spindelled m.m... Bilen ifråga är en Audi 80. en 94 tror jag.
Jag skulle plocka ur lite grejer bakom sätet på a-traktorn men de va lite grejer ivägen så jag var tvungen att knuffa fram bilen en meter.. lat som jag är så kör jag på startmotorn på ettan... då går 240n igång och utan att jag lr mina kompisar hinner tänka så knuffar jag in denna audi 80 i den eldrivna porten med min robusta volvo.. portens två lr tre understa sektioner trycks sönder och audins tre extraljus går sönder + att motorhuven trycks in och gör en buckla... bilen är ju oförsäkrad också...
så idag har jag sabbat en kompis audi 80, jobbets port.... jippi....
Försäkringar och självrisker surrar nu i mitt huvud, och var jag ska köpa en motorhuv surrar en hel del med...
sökte på bildelsbasen men hittar ingen.. ska ringa runt lite på måndag och se... sen en lackering... vad kan skiten kosta??
Kände att jag var tvungen att tala ut...
Tack