När jag var typ 12 år så hade jag inget att göra, så jag gjorde en hemsida.
REGLER:
*Gå in på: http://www22.brinkster.com/arstestet/arsstart.html och gör valfritt test.
*Klipp ut och klistra in på forumet.
<<<TESTER ATT GÖRA>>>
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Megapostare!
<<<TESTER ATT GÖRA>>>
Mä Völvon på Bréé...
HAHAAHAHAH! jag dör.
"voltar sådär 26 gånger".
vad gjorde du sidan i för program eller kunde du ren asp när du var 12 :O
Det börjar som en helt vanlig sommarendag. Du ligger på 195an och maxar din pappas nya VW som du har lånat utan att du fått. Plötsligt kommer en Opel förbi i 200 km/h. Du tittar upp och trycker plattan i mattan. Bilen spinner till på asfalten och det vrålar iväg, du kommer allt närmre. Efter du har kört om bilen ser du att det är Pontus som sitter i bilen, och han/hon ser dig. Han/Hon ger mer gas och vill tävla. Du hänger såklart på. Men sedan ser du att polisen kommer efter er. Det blir en vild jakt och sedan kör du in på en grusväg och sladdar runt ett par varv, sedan kör du vidare. Bilen kör ner i diket och blir bucklig, men du kommer ur diket och kör vidare. Polisen tappar efter ett tag bort dig, men hur ska du gör med bilen? Du bestämmer dig att åka hem. Hemma står pappa och äter glass, han ser bilen och skriker Gävleborgs förbandslåda, du ska få betala hela bilen själv. Du säger att du e ledsen, men han är arg, och då vet du att det inte går att diskutera. Du går iväg och garvar. Men sedan ser du en likadan VW som du snor, och sedan maxar på 195an. När det sedan kommer en polisbil som ska stanna dig. Du tänker: inte nu igen, du drar full gas och bilen spinner som vanligt till, men denna var trimmad så den släpper gräpp, och sladdar ner i diket, och voltar runt en sådär 26 gånger. Du ligger kvar i bilen som har börjat att brinna, och du börjar att skrika men det är för sent och du dör. Uppe i himlen ser du din pappa, och hör honom säga: nu när han är död, vem ska då betala bilen?. Du blir ledsen för att din pappa inte har brytt sig om dig ett skit.
"voltar sådär 26 gånger".
vad gjorde du sidan i för program eller kunde du ren asp när du var 12 :O
Det börjar som en helt vanlig sommarendag. Du ligger på 195an och maxar din pappas nya VW som du har lånat utan att du fått. Plötsligt kommer en Opel förbi i 200 km/h. Du tittar upp och trycker plattan i mattan. Bilen spinner till på asfalten och det vrålar iväg, du kommer allt närmre. Efter du har kört om bilen ser du att det är Pontus som sitter i bilen, och han/hon ser dig. Han/Hon ger mer gas och vill tävla. Du hänger såklart på. Men sedan ser du att polisen kommer efter er. Det blir en vild jakt och sedan kör du in på en grusväg och sladdar runt ett par varv, sedan kör du vidare. Bilen kör ner i diket och blir bucklig, men du kommer ur diket och kör vidare. Polisen tappar efter ett tag bort dig, men hur ska du gör med bilen? Du bestämmer dig att åka hem. Hemma står pappa och äter glass, han ser bilen och skriker Gävleborgs förbandslåda, du ska få betala hela bilen själv. Du säger att du e ledsen, men han är arg, och då vet du att det inte går att diskutera. Du går iväg och garvar. Men sedan ser du en likadan VW som du snor, och sedan maxar på 195an. När det sedan kommer en polisbil som ska stanna dig. Du tänker: inte nu igen, du drar full gas och bilen spinner som vanligt till, men denna var trimmad så den släpper gräpp, och sladdar ner i diket, och voltar runt en sådär 26 gånger. Du ligger kvar i bilen som har börjat att brinna, och du börjar att skrika men det är för sent och du dör. Uppe i himlen ser du din pappa, och hör honom säga: nu när han är död, vem ska då betala bilen?. Du blir ledsen för att din pappa inte har brytt sig om dig ett skit.
//Caroline Edström
(håller hårt i kortet)
(håller hårt i kortet)
-
- Legend!
Det börjar som en helt vanlig nulldag. Du ligger på null och solar dig. Plötsligt kommer en null förbi och stannar. Du tittar upp och väcker din kompis null och säger: null. Din kompis null blir kär på stört och tänker att null måste jag bara ha innan null tar null. Du vet ej om att din kompis vill ta null och bryr dig inte så mycket att null går sin väg. null säger: jag måste gå på toa. Och börjar följa efter null. Du tror på din kompis och låter null gå när du plötsligt kommer på att du var kär i null som stannade innan. Du börjar att föjla efter null och efter ett tag hittar du null med din kompis. De sitter under null och null. Du blir ledsen och går där ifrån. Du null till din kompis och säger att null var taskig. Din kompis slutar att null och går till dig och säger: Förlåt mig jag menade inget illa. Du säger till kompis null: Du är en riktig kompis! När du samtidigt tar upp en null ur fickan och läser en fin dikt: null.

-
- Gör inte annat än skriver...
Det börjar som en helt vanlig Sommardag. Du ligger på Grenenvägen och maxar din pappas nya Volvo som du har lånat utan att du fått. Plötsligt kommer en Opel förbi i 200 km/h. Du tittar upp och trycker plattan i mattan. Bilen spinner till på asfalten och det vrålar iväg, du kommer allt närmre. Efter du har kört om bilen ser du att det är AndoPando som sitter i bilen, och han/hon ser dig. Han/Hon ger mer gas och vill tävla. Du hänger såklart på. Men sedan ser du att polisen kommer efter er. Det blir en vild jakt och sedan kör du in på en grusväg och sladdar runt ett par varv, sedan kör du vidare. Bilen kör ner i diket och blir bucklig, men du kommer ur diket och kör vidare. Polisen tappar efter ett tag bort dig, men hur ska du gör med bilen? Du bestämmer dig att åka hem. Hemma står pappa och sprätta grus, han ser bilen och skriker Räva Poejka!, du ska få betala hela bilen själv. Du säger att du e ledsen, men han är arg, och då vet du att det inte går att diskutera. Du går iväg och bada. Men sedan ser du en likadan Volvo som du snor, och sedan maxar på Grenenvägen. När det sedan kommer en polisbil som ska stanna dig. Du tänker: inte nu igen, du drar full gas och bilen spinner som vanligt till, men denna var trimmad så den släpper gräpp, och sladdar ner i diket, och voltar runt en sådär 26 gånger. Du ligger kvar i bilen som har börjat att brinna, och du börjar att skrika men det är för sent och du dör. Uppe i himlen ser du din pappa, och hör honom säga: nu när han är död, vem ska då betala bilen?. Du blir ledsen för att din pappa inte har brytt sig om dig ett skit.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
-
- Megapostare!
-
- Legend!
-
- Megapostare!
haha 
Det börjar som en helt vanlig sommardag. Du ligger på en åker och solar dig. Plötsligt kommer en tjej förbi och stannar. Du tittar upp och väcker din kompis Milan och säger: han var gammal. Din kompis Milan blir kär på stört och tänker att henne måste jag bara ha innan Thomas tar henne. Du vet ej om att din kompis vill ta henne och bryr dig inte så mycket att hon går sin väg. Milan säger: jag måste gå på toa. Och börjar följa efter henne. Du tror på din kompis och låter honom gå när du plötsligt kommer på att du var kär i hon som stannade innan. Du börjar att föjla efter henne och efter ett tag hittar du henne med din kompis. De sitter under ett parisehjul och leka. Du blir ledsen och går där ifrån. Du messar till din kompis och säger att han var taskig. Din kompis slutar att leka och går till dig och säger: Förlåt mig jag menade inget illa. Du säger till kompis Milan: Du är en riktig kompis! När du samtidigt tar upp en dator ur fickan och läser en fin dikt: hohj.

Det börjar som en helt vanlig sommardag. Du ligger på en åker och solar dig. Plötsligt kommer en tjej förbi och stannar. Du tittar upp och väcker din kompis Milan och säger: han var gammal. Din kompis Milan blir kär på stört och tänker att henne måste jag bara ha innan Thomas tar henne. Du vet ej om att din kompis vill ta henne och bryr dig inte så mycket att hon går sin väg. Milan säger: jag måste gå på toa. Och börjar följa efter henne. Du tror på din kompis och låter honom gå när du plötsligt kommer på att du var kär i hon som stannade innan. Du börjar att föjla efter henne och efter ett tag hittar du henne med din kompis. De sitter under ett parisehjul och leka. Du blir ledsen och går där ifrån. Du messar till din kompis och säger att han var taskig. Din kompis slutar att leka och går till dig och säger: Förlåt mig jag menade inget illa. Du säger till kompis Milan: Du är en riktig kompis! När du samtidigt tar upp en dator ur fickan och läser en fin dikt: hohj.
//Thomas A
Saknar dig Jeppe...
Saknar dig Jeppe...