Tejp
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
Tejp
Jag har problem med silvertejp. Den lämnar fula märken på stengolvet i kyrkan och det är inte roligt.
Vad finns det för alternativ till silvertejp som inte fastnar och lämnar märken? Jag behöver den till att sätta fast kablar så den behöver vara någorlunda hållfast.
Vad finns det för alternativ till silvertejp som inte fastnar och lämnar märken? Jag behöver den till att sätta fast kablar så den behöver vara någorlunda hållfast.
Vad använder du för "silvertejp"? Jag har upptäckt att om man köper dom billiga typ biltemas eller likande så fastnar det lätt resten men om man köper den riktiga som dock är lite dyrare (3M bla) så uppstår inte detta problem. Detta gäller särsklit om det får sitta ett tag. dom billiga separerar liksom på nått konstigt sätt.
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
-
- Legend!
Det skulle kunna vara en bov i dramat i alla fall. Prova med lite "finare" tejp. Fast det är klart att då blir det dyrare oxå så då kanske man kan leta upp nån annan tejp som är billigare och funkar lika bra.
MINA BILDER
MINA BILDER
Kolla med evenemangsföretag eller ljudfirmor efter så kallad scentejp.
en vävtejp som fäster kanon, gjord för at inte lämna rester efter sig.
Har för mig att teknikmagasinet sålde den också för länge sen.
annars är det väl lite dyrare silvertejp som gäller.
en vävtejp som fäster kanon, gjord för at inte lämna rester efter sig.
Har för mig att teknikmagasinet sålde den också för länge sen.
annars är det väl lite dyrare silvertejp som gäller.
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
jag kommer bära och fixa ljud hela helgen så jag kan fråga dom killarna som kommer. Är en jätteduktig kille på 17 bast från Finspång som fått i uppdrag att sköta allt ljud på våran Jerusalemkonsert så det ska bli spännande.
MINA BILDER
MINA BILDER
Det finns en tejp som byggare brukar använda. Tror det står byggtejp på den. Den är gul och är av plast folie. Fastnar på allt och sitter som bara den lämnar inte heller några rester. Man använder den till att tejpa skarvarna på platsfolien i väggar. En kalas tejp som går att använda till det mesta. Nackdelarna kan väl vara att den syns lite för bra på ett kyrkgolv samt att den är rätt dyr... men bra är den.
Håller mig till ytterligheterna - Land Rover Discovery / PWR Seven