Ja, min bror Samel och Fredrik (Ernst) och några till hade hand om julfesten i vår församling...vi gjorde bland annat en liten inspelning av en rysk version av trafikmagasinet och testade de senaste från Lada-fabriken. Tyckte att ni kunde få del av den också här på forumet.
JAC skrev:Jag tycker ni klagar för mycket på denna ryska stolthet
Vi klagar egentligen inte, jag och samuel är riktiga Lada fantaster (idioter). David däremot har väl lite mer emot denna fantastiska maskin (han är väl den ende av oss som förstått vad Lada egentligen är).
En sak är iallafall säker, det ÄR en av världens roligaste bilar att färdas i.
Kommer aldrig glömma resan in till McFlurryn efter bilorienteringen, håller 100-110 på mätaren (mätaren vibrerar så mycket att man inte ser mer exakt) bakom ligger Axel som ringer och frågar varför vi ligger i 70...
JAC skrev:Jag tycker ni klagar för mycket på denna ryska stolthet
Vi klagar egentligen inte, jag och samuel är riktiga Lada fantaster (idioter). David däremot har väl lite mer emot denna fantastiska maskin (han är väl den ende av oss som förstått vad Lada egentligen är).
En sak är iallafall säker, det ÄR en av världens roligaste bilar att färdas i.
Kommer aldrig glömma resan in till McFlurryn efter bilorienteringen, håller 100-110 på mätaren (mätaren vibrerar så mycket att man inte ser mer exakt) bakom ligger Axel som ringer och frågar varför vi ligger i 70...