hmm
jaa då har man vart me om sin första krock..
de va ingen höjdare.. gick väl drygt 70-80 då de small
ja körde in i en rondell.. bromsade aldeles för sent..
svart nylagd asfalt som va fuktig.. greppar inte direkt bra..
så ja försöker vejja för att inte köra på audi 100:an som e inne i rondellen.. men det äf förgäves.. så nu sitter man här med ont i nacken.. har vart å kollat upp det.. inga skador på skelettet så de känns bra.. å sen fick man ju blåsa när polisen kom å så.. åkte ambulans åxå.. bilen e inte vacker.. hela fronten e intryckt.. kylare å oljetråg.. fick knappt upp dörren när ja skulle ta mig ur.. inga airbags löste ut sig heller.. de är det ja e mest fundersam över.. borde inte de göra det?
jaa änglavakt måste man ha haft åxå.. inga blåmärken å inget ont förutom musklerna i nacken som e väldigt ömma.. samma för den andra killen.. så ja e så enormt tacksam att man har en beskyddande gud.. inget från bältet lr nått sånt heller.. så jaa va ska man säga? praise the lord.. tack fö att man e värdefull för dig! är rädd om det liv du har att vårda.. olyckan e framme snabbt.. å framför allt se till att du har gjort upp ditt liv med gud.. så det inte är nått som felar där!
tack för mig.. ni får gärna be att de ska gå bra för både mig å den andra killen.. så att ingen av oss får men senare i livet..
*krockade igår*
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Hey på de....!
Sänder en bön till ovan, må gud välsigne er !
Howdi!
Howdi!