jag har fått bönesvar...
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
jag har fått bönesvar...
jag ska få åka till rumänien och jobba på barnhem där det är 24 övergivna barn som kommer direkt från sjukhuset. Där jag kommer få leka, mata och ge dom massa kärlek m.m.
Ni kanske minns att vi hade möte den 5 oktober med alla utskott där ni bad för mig att jag skulle få komma iväg och jobba på barnhem och nu är det här åker på torsdag och kommer hem den 28 juli tror jag.. vill bara tacka er för att ni hjälpte till att be för mina drömmar...
det kommer säkert skriva å berätta hur det går... ni får hjärna fått sätta be att allt kommer gå bra..
Ni kanske minns att vi hade möte den 5 oktober med alla utskott där ni bad för mig att jag skulle få komma iväg och jobba på barnhem och nu är det här åker på torsdag och kommer hem den 28 juli tror jag.. vill bara tacka er för att ni hjälpte till att be för mina drömmar...
det kommer säkert skriva å berätta hur det går... ni får hjärna fått sätta be att allt kommer gå bra..
Emma Johansson
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
hmm kan nästan hålla med dej...typ 2 månader skulle väl bara kunna vara skönt att vara från varandra lite men ett halvår är ganska länge....Lotus Samuel skrev:Va kul för dig och barnen. Min tjej är också borta länge länge och hjälper små barn. Fast det är inte så kul för mig.
(emsan är min flickvän för dom som inte visste)
Robert Gustafsson
-
- Legend!
- Kontakt:
Ja det är jättegott att vara borta från Sverige lite.emsan skrev:jag åker med EFI (Elim Fellowship International) och FCE (Fundatia Crestina Elim)... Det är en församlingen i Örtomta som håller i det sedan sammarbetar dom med FCE i rumänien... det ska bli jätte kul åker imorron så idag fixa det sista...
Detta är andra gången jag bor utomlands. Kommer hem om 1.5 mån efter 7 mån i Nederländerna.
För er som funderar på att åka ut och röra på er så är det inget att tveka på. Man får lite perspektiv på Sverige och tillvaron hemma. Lär sig mycket om sig själv med.

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Mae skrev:Det är jobbigt att vara utan den man älskar.
Min fru skall åka iväg en vecka och åka skidor och det tycker jag är jobbigt.
Jag lider med er pojkar!
Jag träffar bara min varannan vecka....

----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
-
- Legend!
- Kontakt:
tjena nu är jag nere... här är det jätte kallt typ 20minus å gasen är sänder å det e det man varmer upp husen med så det e typ 5 grader inne... imorron kommer det vara min första dag på jobbet jag kommer ha hand om 4 stycken ett åringar en tjej å tre killar... så dom e näst yngst sedan är detfrån 1 måndad å upp till 8...tyvärr har rumämiem bestämmt att det inte ska få adoptera ut fler barn så det är jätte oroligt vi skulle vilja ta in mer barn å det e flera till som vill adoptera med dom måste väntra så orättvist mot barnen...
om ni vill hjälpa till så går det alltid att skicka ner kläder, pengar, leksaker... hör bara av er till mig så kan jag hjälpa er på rätt vägg...
jag kan skriva mer om ni vill veta hur det är här nere...
om ni vill hjälpa till så går det alltid att skicka ner kläder, pengar, leksaker... hör bara av er till mig så kan jag hjälpa er på rätt vägg...
jag kan skriva mer om ni vill veta hur det är här nere...
Emma Johansson
-
- Legend!
- Kontakt:
nej, inte ungdomsanstalten, Tidaholmsanstalten.Porsche Daniel skrev:Är det då han har permis från ungdomsanstalten?Miss J skrev:Jag träffar bara min varannan vecka....![]()
----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu