På tal om Lilli och Sussie, pappa och ngr gubbar till satte sig i mix-bastun på Pite Havsbad och efter tio min kom just Lilli och Sussie in och de började snacka med varandra. De var jättetrevliga. De ni
Jag har faktiskt pratat me Delirious enda gången de va i Sverige!!
Pratat me Rickard Sjöberg ett antal gånger... och fått förmånen att sitta o hålla Samuel o Samuel vakna genom hela Tyskland!
Alltså, menar du att klubbens ordförande och sekreterare inte kunde hålla korpgluggarna uppe av egen kraft. GENOM TYSKLAND?
LÄGG AV Med autobahn och allt. Nä nu!
Pinsamt
Kobban skrev:Alltså, menar du att klubbens ordförande och sekreterare inte kunde hålla korpgluggarna uppe av egen kraft. GENOM TYSKLAND?
LÄGG AV :o Med autobahn och allt. Nä nu! :x
Pinsamt :wink:
Nja, inte riktigt så du.
Det var faktiskt i Sverige på 110-väg med en 5-10 mil kvar hem som det började bli svårt. Och då hade vi 25 timmar och 220 mil plus några varv på ringen bakom oss också...
(emm.. klubbens ordförande o kassör om jag får be!)
Kobban skrev:Alltså, menar du att klubbens ordförande och sekreterare inte kunde hålla korpgluggarna uppe av egen kraft. GENOM TYSKLAND?
Pinsamt
Nja, inte riktigt så du.
Det var faktiskt i Sverige på 110-väg med en 5-10 mil kvar hem som det började bli svårt. Och då hade vi 25 timmar och 220 mil plus några varv på ringen bakom oss också...
(emm.. klubbens ordförande o kassör om jag får be!)
Jaså, ja då e d ju lungt, men det stod ju Tyskland så...
Kassör, sekreterare. Sak samma, fiffla med siffror och bokstäver!
Pinsamt
Så va de!! Mest i Sverige va de ju.. men de va inte pigga i tyskland heller kan jag säga... bara milen före och efter ringen
Men de fixade ju det.. om det va tack vare mig vet jag dock inte