Var där ikväll! Det var väl inte precis skitmycket snö men kanonerna stod på för fullt och det gick med lite vilja! Satte till och med lite feta grabs! Så Skövde folk och ni runt omkring! Kommer det bara lite mer snö får ni allt hänga på!
Yeeeeeeeeeeeeeeeha!!!!
Definitivt coolaste grabben i backen idag!
Kjelle skrev:tjohooo.. Hade min premiär tur förra helgen..
Nu ser jag fram emot 5 månader i backen...
Yippie...... Lagg är det som gäller.....
weheyyyy
jag ÄR avundsjuk.......
jag vill oxå åka men här finns det inte en droppe snö
hoppas det hinner komma innan jul !!!
lämnade in brädan på renovering igår...
....hoppas får man ju
tänkte jag skulle spendera lite tid i våran STORA backa vid namn billingebacken.. innan jag åker till åre sen så finns det ju lite att åka på i Mullsjö oxå
Om du funderar på att åka till Åre över vintern Särskilt om du ska ditt under sportlovsveckorna. Så tycker jag att du ska åka till trillevallen.. Ligger 2 mil innan Åre... Inga köer, billiga liftkort, bra offspist åkning....
Ha det så gött....
miss c skrev:
Jajemän... Katta känner jag!!
Jag vet nog vem du är... antar att du ska åka med Mattias Malmqvist?
Så då lär jag nog träffa dej!!
Brukar va så inom frikyrkorna... alla känner alla
Hep serru.. fast vi går i samma klass och så.. men jag åker inte med deras läger utan med vårat.. Måste ju stödja BUSSBÖRJE!
Jaja.. vi ses ju säkert iallafall...
du kanske åker me Elia? Ni verkar ju komma från samma ställe iallafall!!
Jaja... den som lever får se!
Om de ä nån som swischar förbi i backen så ä de jag
Okay, stopp ett tag... Om du känner Malmquist och Elia och det gänget så borde jag ju känna dig (Nu gled vi av ämnet igen...)... Eller kanske inte... Jag vet inte...
Snowboard såklart !!
fast skidor har jag ju inte åkt sen 93 så man kanske skulle testa ?!?!
min polare åker telemark eller vad det heter ?? det verkar farligt tycker jag !!!
Jag åker snowblades...har åkt snowboard i 4 år...testade snowblades och det va roligt...men nu så har jag köpt ett par twintipskidor se om det är roligt
Robban skrev:Jag åker snowblades...har åkt snowboard i 4 år...testade snowblades och det va roligt...men nu så har jag köpt ett par twintipskidor se om det är roligt
Jag provade blades förra året tyckte det var rätt segt men det
beror nog på att jag har kass tålamod när det gäller sånt !
saabturbo skrev:Jag provade blades förra året tyckte det var rätt segt men det beror nog på att jag har kass tålamod när det gäller sånt !
Snowblades är roliga att åka på när man hoppar mycket...
Specielt i små backar, där det inte tar så lång tid att åka ner...typ knaggebo i mullsjö...om det finns många hopp