Fast skall hålla mig från racingspelen, vill ju bara köra med ratt och då gäller bara Logitech G25 vilket ekonomin ej räcker till för.
G25 är grymt fin tillsammans med GT5 prologue.
Men den kostar ju en del, valde mellan den och rockband.
Blev rockband, vilket jag i dagsläget inte ångrar.
Var köpte du det?
Ica Maxi i Bromölla och Kristianstad säljer PS3 80 GB med ABBA singstar + 2 mikrofoner för 4395:-
Elgiganten och OnOff tar 4.995:- för samma paket.
Verkar som Ica hårdsatsar på PS3. Rockband för 1290:-
De stora elektronikkedjorna tar 1690:-
Konstigt!!!??
Trevligt trevligt, gratulerar till ett bra köp!
Resistance ska tydligen vara väldigt roligt, speciellt online.
Tackar, det är väldigt snyggt hela menyn m.m men har ej så mycket att jämmföra med.
Nu skall man bara lära sig spela med handkontrol
Då är du inte ensam om att tycka det är snyggt!
Betydligt snyggare än boxens menysystem om jag får säga det själv.
Lägg gärna till Karocko i din vänlista om du vill så kanske vi kan lira nån dag.
sonatarctica skrev:
Trevligt trevligt, gratulerar till ett bra köp!
Resistance ska tydligen vara väldigt roligt, speciellt online.
Tackar, det är väldigt snyggt hela menyn m.m men har ej så mycket att jämmföra med.
Lägg gärna till Karocko i din vänlista om du vill så kanske vi kan lira nån dag.
Om jag kan få live att fungera, funkade ej idag i alla fall, stog bara och matade och så kom ett medelande att den förlorat kontakt med (servern)?
Neider skrev:
Om jag kan få live att fungera, funkade ej idag i alla fall, stog bara och matade och så kom ett medelande att den förlorat kontakt med (servern)?
Mae skrev:Än så länge är jag nöjd. Singstar är ju hur kul som helst.
Du borde kanske prova rockband, singstar & guitar hero + bas & trummor i ett grymt kul! syskonbarnen fick det i julklapp
Min bror skaffade Guitar Hero World Tour till Xbox 360 riktigt kul!
Även trummorna är kul trodde inte det skulle va bra gjort med det är faktiskt bättre en guran.
Tycker man Abba Singstar är kul måste man älska dom andra!
Mae skrev:Än så länge är jag nöjd. Singstar är ju hur kul som helst.
Du borde kanske prova rockband, singstar & guitar hero + bas & trummor i ett grymt kul! syskonbarnen fick det i julklapp
Min bror skaffade Guitar Hero World Tour till Xbox 360 riktigt kul!
Även trummorna är kul trodde inte det skulle va bra gjort med det är faktiskt bättre en guran.
Tycker man Abba Singstar är kul måste man älska dom andra!
Kan bara hålla med och rekommendera Rockband. Jag personligen föredrar Rockband framför Guitarhero då det känns verkligare och bättre som musikspel. Sen är det oroväckande att så många har haft problem med sina GH instrument, speciellt trummorna.