Melodifestival 2008
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
hehe! Kollade igenom skiten lite på youtube... Man måste gilla Amy's "Human fretnoise" Nåt i hästväg.. men mäktigt.
Tappen
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
Stiga Park Pro 16 HST -95
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
Stiga Park Pro 16 HST -95
Visst såg man. Med entusiaster dessutom...
Pudlarna skulle klarat sig mycket bättre utan E-type. Han kan förstöra vilket evenenmang som helst..
Christer är som han är. Musiken och han var som klippt och skuret för varandra. Bra val. Men texten!? Det mest pinsamma på länge.
Sen är det väl så att jag varken gillar Christer eller hans musikschanger. Tur för honom att han har de Grå pantrarna.
I övrigt är jag kanske neutral.

Pudlarna skulle klarat sig mycket bättre utan E-type. Han kan förstöra vilket evenenmang som helst..
Christer är som han är. Musiken och han var som klippt och skuret för varandra. Bra val. Men texten!? Det mest pinsamma på länge.
Sen är det väl så att jag varken gillar Christer eller hans musikschanger. Tur för honom att han har de Grå pantrarna.
I övrigt är jag kanske neutral.
-
- Gör inte annat än skriver...
Jag tittade inte men likväl lyssnade jag på radion i garaget..
Tycker med att Pudlarna skulle klara sig bättre utan E-type, Amy var helt klart värd en plats och Christer Sjögren. Ja vad säger man om honom, det är ren skär schlager, den där låten sitter som ett frimärke i huvudet på¨mig..
Goaste var iaf att en av låtskrivarna till "I love Europe" hade fått idén när han vart på Ryder Cup och Solheim Cup i Golf. Liksom Europa mot Nordamerika, då blir europa sammansvetsade som få..
Tycker med att Pudlarna skulle klara sig bättre utan E-type, Amy var helt klart värd en plats och Christer Sjögren. Ja vad säger man om honom, det är ren skär schlager, den där låten sitter som ett frimärke i huvudet på¨mig..
Goaste var iaf att en av låtskrivarna till "I love Europe" hade fått idén när han vart på Ryder Cup och Solheim Cup i Golf. Liksom Europa mot Nordamerika, då blir europa sammansvetsade som få..
-
- Deluxpostare!
Såg att det var repris på melodifestiskiten igår, så jag zappade fram och tillbaka tills det var dags för C Sjögrens låt....vad kan man säga, en skitlåt med en skitartist i en skittävling i ett skitprogram. Han duger att skicka till Tyskland.
Det är ju min privata åsikt men nog känns det som att man skulle lägga ut SVT som betalkanaler typ Canal +, då slipper man reklam om man vill ha dom (1:an och 2:an) och man slipper dom helt om man inte vill ha dom alls.
Lajje
Det är ju min privata åsikt men nog känns det som att man skulle lägga ut SVT som betalkanaler typ Canal +, då slipper man reklam om man vill ha dom (1:an och 2:an) och man slipper dom helt om man inte vill ha dom alls.
Lajje
-
- Legend!
-
- Styrelseledamot
-
- Dunderpostare!
-
- Gör inte annat än skriver...
-
- Dunderpostare!
Word.Mae skrev:Blev oerhört besviken på Carolas & Andreas låt. Den var väldigt platt....
Eller jag kanske inte blev besviken, men platt var den.
Sanna Nielsen vidare helt befogat. De där Rommerdal vet jag inte. Ingen stor risk att de tar hem finalen iaf.
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
-