emsan skrev:jag är nere i rumänien nu å en av mina kompisar här nere kommer från canada å en präst från canada dog när han såg den...
Hört att de är fler som reagerat så. Tex. fått hjärtinfarkter och så.
Undrar hur Gibson känner för de? Undrar hur jag skulle känna de.. han har ju gjort en kanon bra film så.. hmm
Ivarsch skrev:Hört att de är fler som reagerat så. Tex. fått hjärtinfarkter och så. Undrar hur Gibson känner för de? Undrar hur jag skulle känna de.. han har ju gjort en kanon bra film så.. hmm
Du menar att det var Gibsons fel att de dog? Det låter galet.
Det är Gud som råder. Och hans tankar och mening förstår vi inte mycket av. Om någon dör av en infarkt är det ju något som kan ske precis när som helst.
Ivarsch skrev:Hört att de är fler som reagerat så. Tex. fått hjärtinfarkter och så. Undrar hur Gibson känner för de? Undrar hur jag skulle känna de.. han har ju gjort en kanon bra film så.. hmm
Du menar att det var Gibsons fel att de dog? Det låter galet.
Om någon dör av en infarkt är det ju något som kan ske precis när som helst.
Nej inte direkt.. Att påstå de är hans fel är ju o ta i. Och de gör jag inte. Men samtidigt så kommer oftast inte infarker bara sådär utan när man anstränger sig.. fysiskt eller psykiskt (stress tex). Iofs är jag ingen doktor men jag har uppfattat det som så(?). Och då har ju ändå Gibson gjort en film som berör folk så pass att den är benägen att framkalla hjärtinfarkter.
det var just de som ja funderade på.. hur känns de lixom? ÄR de positivt eller negativt?
väldigt filosofisk fråga, ja vet.. men ändå?