Körkortskostnad - då och nu
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Gör inte annat än skriver...
Jag betalar 180 spänn för att låna bilen...och hmm...runt 300kronor för inspektörn...Orion skrev:Hm, för att hyra bil här kostar det 750 kr, plus 450 för att inspektören sitter jämte, "undra om de bluffar mig" det känns lite väll dyrt, för en uppkörning..
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
Martin betalar ju inte pengar till någon körskola utan han betalar ju till Vägverket för att de ska stå med bil och inspektör. Du får betala till körskolan för att dom ska hålla i bil, körskolläraren, och att inspektören ska sitta brevid.Orion skrev:hm värkar skumt att olika körskolor ska ta olika betalt...
Men jag tror inte jag betalade mer än 1000:- för hela uppkörningen, runt 700:- om jag inte minns fel.
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Äger en Bmw, kör en Volvo
'Ando skrev:Martin betalar ju inte pengar till någon körskola utan han betalar ju till Vägverket för att de ska stå med bil och inspektör. Du får betala till körskolan för att dom ska hålla i bil, körskolläraren, och att inspektören ska sitta brevid.Orion skrev:hm värkar skumt att olika körskolor ska ta olika betalt...
Men jag tror inte jag betalade mer än 1000:- för hela uppkörningen, runt 700:- om jag inte minns fel.
uppkörningskostnaden ligger väl i lämpet eller.. så var det förr iaf!
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
Japp! En uppkörning ligger i lämpet!Ivarsch skrev:'Ando skrev:Martin betalar ju inte pengar till någon körskola utan han betalar ju till Vägverket för att de ska stå med bil och inspektör. Du får betala till körskolan för att dom ska hålla i bil, körskolläraren, och att inspektören ska sitta brevid.Orion skrev:hm värkar skumt att olika körskolor ska ta olika betalt...
uppkörningskostnaden ligger väl i lämpet eller.. så var det förr iaf!
-
- Gör inte annat än skriver...