Är det förnedrande att bli omkörd??

Allt som INTE handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

BOB
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av BOB »

Sturesson skrev:
BOB skrev:
Sturesson skrev:[Men hetsiga 18-åringar är riktigt roligt att hålla bakom. Dom bara ska förbi med sin super snabba Jetta. Särskilt de med jättevingar och klistermärken över allt....
super snabb jetta.. du måste mena min...... men jag är inte 18 och har nog aldrig gjort en omkörning med den...
Ledsen men jag menade inte dig. Du går ju inte in för att göra din jetta grymast i stan. Det trodde den jag menade att han hade. Hälsa..
min jetta är grymmast i stan... det finns inte en plåt detalj som inte är bucklig... har större bakdäck än framdäck.. det är tufft
Robert Gustafsson
Ivarsch
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Ivarsch »

BOB skrev: min jetta är grymmast i stan... det finns inte en plåt detalj som inte är bucklig... har större bakdäck än framdäck.. det är tufft

Ja jag håller med! Inte för att jag har sett den men det låter helt klart GRYMT!

Inte funderat på att göra om den som i reklamen.. Den där indiern som krockar och har sig?
om den ändå är bucklig? Fast det är ju ingen jetta iofs men med en elefant eller två går det säkert det med.. Fatta det vore grymt!!! :lol: Du kan ju alltid göra en BMW av den! Då blir den helt klart grym! :wink:
Skriv svar