min jetta är grymmast i stan... det finns inte en plåt detalj som inte är bucklig... har större bakdäck än framdäck.. det är tufftSturesson skrev:Ledsen men jag menade inte dig. Du går ju inte in för att göra din jetta grymast i stan. Det trodde den jag menade att han hade. Hälsa..BOB skrev:super snabb jetta.. du måste mena min...... men jag är inte 18 och har nog aldrig gjort en omkörning med den...Sturesson skrev:[Men hetsiga 18-åringar är riktigt roligt att hålla bakom. Dom bara ska förbi med sin super snabba Jetta. Särskilt de med jättevingar och klistermärken över allt....
Är det förnedrande att bli omkörd??
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Robert Gustafsson
BOB skrev: min jetta är grymmast i stan... det finns inte en plåt detalj som inte är bucklig... har större bakdäck än framdäck.. det är tufft
Ja jag håller med! Inte för att jag har sett den men det låter helt klart GRYMT!
Inte funderat på att göra om den som i reklamen.. Den där indiern som krockar och har sig?
om den ändå är bucklig? Fast det är ju ingen jetta iofs men med en elefant eller två går det säkert det med.. Fatta det vore grymt!!!

David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03