Jag har varit på "efterfest" med The Hives, efter en spelning den hade i Malmö, och gjorde plågade försök att prata med en puckad brud som varit med i "Singel"...
Ando skrev:Jag har Bosse Ahl´s autograf (slår högst)...även tripple and tuch...Lambretta (fråga mig inte varför)
Är medlemm i världens bästa motorklubb...
Ando skrev:Jag har Bosse Ahl´s autograf (slår högst)...även tripple and tuch...Lambretta (fråga mig inte varför)
Är medlemm i världens bästa motorklubb...
Jag har Stefan Livs
Jag har Stefan Livs och Alexander Skarsgårds telefonnummer...! Och har fått SMS från Stefan Liv...
Jag har spelat fiol med Putte Wickman. (Jag och 50 andra snorungar med fiol...). Va med i dagens JP i reportaget om ingenjörshögskolans manskör. hua vilka meriter...
Robban skrev:Har åkt skridskor i Kinnarp Arena...både den stora hallen och träningshallen...
Precis innan hela HV laget skulle träna
Slå det om ni kan
Jag har åkt skridskor i den stora hallen och blivit filmad å blivit visad på den dära stora grejen i taket och ja har åkt i träningshallen oxå, precis efter laget hade slutat träna och sen stod de å kollade på oss när vi åkte..!
Miss J skrev:
Jag har åkt skridskor i den stora hallen och blivit filmad å blivit visad på den dära stora grejen i taket och ja har åkt i träningshallen oxå, precis efter laget hade slutat träna och sen stod de å kollade på oss när vi åkte..!
Miss J skrev:
De stog väl och skrattade åt dig när du åkte...
skrattade?? nä..de stod mest och dreglade å visslade..men jaja..du får kalla det va du vill...
Jag såg Christine Meltzer (som hade programmet "singel" i TV4) på Gotland förra året. Jag gick fram till henne, lade armen om henne och frågade om hon var singel!