Vem är du?

Allt som INTE handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Lisa
Normal postare

Inlägg av Lisa »

Hej!

Som lillasyster till nörden #1 (Carljohan Adolfsson), så var man ju tvungen att bli medlem i Attitude, nu när man har körkort, bil och allt sånt man skaffar sig när man är 18.

Jag går sista året på gymnasiet nu och läser stylist (smink, hår och sån skit), sen extrajobbar jag på Vero Moda, A6 center och kör runt i min lilla röda Audi A3 1,8 -01. :mhihi:

Annars bor jag hos mamma och pappa i Habo och har planer på att göra det tills jag blir rik.

Tanken är att jag ska lära mig att köra bil bättre än bäst. Så jag längtar efter att få inträda konbanan i vår!

Tjingeling!
Lisa Adolfsson
<b>Audi A3 1,8-01</b>
Widell
Ultrapostare!

Inlägg av Widell »

Kikade runt lite i tråden och insåg att jag aldrig presenterat mig. Illa.

Alexander heter jag, men de flesta kallar mig Widell.
Jag är 26 år ung, bor i Värnamo där jag har studerat till konstruktör på Jönköpings Tekniska Högskola.
(Ja, det låter bakvänt, men så är det faktiskt.) Nu är jag på väg tillbaks till Jönköping.
Hoppas på att hitta ett boende med vettigt garage, så man kan pyssla om bilen lite.
Garaget jag har nu (i köket ;)) rymmer bara hojen jag skruvar lite på, en gammal enduro.

Det var jag det. Fritt fram att PM:a om man vill mig nåt.

Välkommen Lisa förresten! Köra bättre än bäst blir nog inga problem med de generna. :D
Alexander Widell

BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
Cassius
Snubben som nästan bara läser

Inlägg av Cassius »

Jag brukar sällan presentera mig i sånna här trådar, men vissa undantag får man väl göra antar jag :)

Namnet är Johan, 26 år gammal, hemmahörande i norra Västerbotten (Skellefteå) men numer bosatt i Borås pga studier. Läser till byggnadsingenjör och har i dagsläget lite drygt ett år kvar på utbildningen. Anledningen till att det blev just Borås är för att min sambo läser på Textilhögskolan, även hon till ingenjör.

Bilmässigt är jag mest intresserad av lite äldre bilar. Framförallt sportigare europeiska modeller och riktiga sportbilar från 60-70 talet. Har själv en styck Kadett från 76 som det byggs på då tid ges samt en Manta SR från -71 som jag kör runt med. Bilar ska användas, även om dom är gamla! Och gärna pressas på konbana/bana ;)
orsak
Postare

Re: Vem är du?

Inlägg av orsak »

Det var ju ett tag sen nån skrev i denna tråden så jag kan väl skriva några rader om mig själv eftersom jag är ganska ny på forumet!
Samuel Andersson heter jag, är 19år. Bor i en lite mindre ort som heter Tibro mellan Hjo,Skövde och Karlsborg :) gick energiprogrammet i Skövde och tog studenten i somras, så nu jobbar jag i Norge som rörmokare :) Bilar och fordon av alla dess slag är mitt intresse och håller för tillfället på att bygga på en Audi s2 Avant som ska användas mest som busbil. Är troende och kyrkan känns som mitt andra hem :mhihi:

/Samuel
Chrille_92
Postare

Inlägg av Chrille_92 »

Christian heter jag. Är 21 år och bor i metropolen Mullsjö. Jag arbetar som lastbilschaufför och kör styckegods främst mellan Sverige och Norge.
Bilintresset har jag haft hela livet. Dock ska det tilläggas att det är just köra fordon som har lockat mig. Det där med att skruva och fixa är väl något jag skulle vilja kunna bättre, men jag har inte tillräckligt med tålamod tror jag ;) Jag är nu inne på min tredje bruksbil sedan jag tog körkortet. Det är en svart Audi S4 Avant -06 med en rolig motor i (4,2 liters V8 på 344 HK).

Utöver fordonsintresset är jag intresserad av skogsarbete och musik. Jag är även mycket engagerad i Pingstkyrkan i lite olika områden.

Det var det jag kom på för stunden :)
Audi S4 Avant
Matilda_J
Snubben som nästan bara läser
Kontakt:

Inlägg av Matilda_J »

Mitt namn är Matilda. Jag är 26 år ung. Bosatt i Lund. Bilar och datorer är mina största intressen, sedan blir det mycket filmtittande. Jag jobbar som säljare på Promocodius. Hoppas på nya bekantskaper.
jesuslove
Postare

Inlägg av jesuslove »

Marcus heter jag och kör en BMW 318 från -93. Gammal men schysst kärra. Är kristen och hittade till det här forumet via nätet. Undrar dock om forumet lagts ner för alla poster är gjorda 2012-2017 ??

Bor iaf i Stockholm och jobbar extra som frontend utvecklare. Studerar just nu min master inom journalistik på södertörn.

Tror det är allt om mig? :thumbsup:
Skriv svar