Vem är du?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Normal postare
- Kontakt:
Fyllda 30 och gift nu sen 6 år tillbax ... är både Jesus samt SAAB frälst och därför driver just nu en SAAB/Maptun filial här i stockholm för dom som vill trimma sin SAAB .. är annars Systemkonsult på ett IT företag ( Kört eget i 7 år innan ) ..
Tycker att denna klubb är perfekt för oss som redan har en stark tro eller kanske rent utav är bara nyfiken på vad vi tycker är viktigt i livet , förutom att köra/mecka/snacka bilar 24x7 om året ..
Mvh
Patrik
Tycker att denna klubb är perfekt för oss som redan har en stark tro eller kanske rent utav är bara nyfiken på vad vi tycker är viktigt i livet , förutom att köra/mecka/snacka bilar 24x7 om året ..
Mvh
Patrik
9-5 Aero SportCombi Aut. (350hk@440Nm)
Allt om bilen : www.prmperformance.com
Livets utmaning : "Älska din nästa som dig själv "
Allt om bilen : www.prmperformance.com
Livets utmaning : "Älska din nästa som dig själv "
-
- Normal postare
- Kontakt:
hei alle sammen!
Jeg er ny på forumet, er 21 år, Nordmann som for tiden er bosatt i Danmark. Her arbeider jeg i en kristen organisasjon som kaller seg for "evangelist". Du kan lese mer om det på www.evangelist.dk
Jeg har en stor interesse for biler, kjøpte min første bil da jeg var 15 år, en 1963 Chevy BelAir som senere ble byttet i en 75` camaro. Er utdannet bilmekaniker, men arbeider nå på et rehabliteringssenter under Evangelist.
Det var litt om meg
Jeg er ny på forumet, er 21 år, Nordmann som for tiden er bosatt i Danmark. Her arbeider jeg i en kristen organisasjon som kaller seg for "evangelist". Du kan lese mer om det på www.evangelist.dk
Jeg har en stor interesse for biler, kjøpte min første bil da jeg var 15 år, en 1963 Chevy BelAir som senere ble byttet i en 75` camaro. Er utdannet bilmekaniker, men arbeider nå på et rehabliteringssenter under Evangelist.
Det var litt om meg
Re: Vem är du?
Jag heter Johan Bring och är 20år fyld. Bor en liten bit utanför skövde.
Äger en Mitsubishi Galant GTi 16V Dynamic-4
en mycket rolig och ovanlig bil, en bil med både 4WD & 4WS
vet inte så mycke mera att skriva...får väl fråga i så fall...
Äger en Mitsubishi Galant GTi 16V Dynamic-4
en mycket rolig och ovanlig bil, en bil med både 4WD & 4WS
vet inte så mycke mera att skriva...får väl fråga i så fall...
Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
vem är jag?
Caroline Edström.
också kallad Knin.
hm...
arton år, tog körkort för cirka två månader sedan (tjoho! )
än har man ingen bil, snyltar av mamma, pappa & bror.
så om du vill ge en till mig, så tackar jag & tar emot.
bilar är trevliga ting, förhoppningsvis lär man sig väl mer efterhand.
pluggar it-media på john bauergymnasiet i jönköping. tar studenten nu till våren.
det är väl mig i korta drag
också kallad Knin.
hm...
arton år, tog körkort för cirka två månader sedan (tjoho! )
än har man ingen bil, snyltar av mamma, pappa & bror.
så om du vill ge en till mig, så tackar jag & tar emot.
bilar är trevliga ting, förhoppningsvis lär man sig väl mer efterhand.
pluggar it-media på john bauergymnasiet i jönköping. tar studenten nu till våren.
det är väl mig i korta drag
//Caroline Edström
(håller hårt i kortet)
(håller hårt i kortet)
-
- Postar så det viner...
- Kontakt:
Senare senare!
Namnet är Johannes Selberg.
20 år
Bor i Luleå.
Byggsmed.
Gatbilar is the name of the game!
Håller på med en 142 turbo -69 som ska bli en rolig sommar bruksis med nog mycket effekt för att kunna koka däck lite då och då
finns bilder på bilen under projekt-avdelningen här på sidan.
over and out!
Namnet är Johannes Selberg.
20 år
Bor i Luleå.
Byggsmed.
Gatbilar is the name of the game!
Håller på med en 142 turbo -69 som ska bli en rolig sommar bruksis med nog mycket effekt för att kunna koka däck lite då och då
finns bilder på bilen under projekt-avdelningen här på sidan.
over and out!
/Johannes Selberg
Är själv en 40+are med fruga och 2 barn !3+20 år,är med i en kyrka här i Hudiksvall.Har bra nog så stort motorintresse både bil och båt, har igentligen ett relativt brett intresse från erupeer , sportiga till raggar / muskelbilar.Jag har jobbat som bilmek på volvo+ ford tidigare i livet men är nu proj anst på en industri här i stan med ett "hantverkar" jobb.(Håller på att bygga upp ett industrimuseum)
Jag har nog alltid gillat iden att "kyrkfolk åxå kan åka en jänkare eller lägga två feta gummispår på vägen i bland.
själv är jag en riktigt usel sångare dessutom,men har iaf tonöra för att höra varenda liten del snurra i motorn.
Fast på nå vis är en v8 alltid en v8 ...mummmms
Jag har nog alltid gillat iden att "kyrkfolk åxå kan åka en jänkare eller lägga två feta gummispår på vägen i bland.
själv är jag en riktigt usel sångare dessutom,men har iaf tonöra för att höra varenda liten del snurra i motorn.
Fast på nå vis är en v8 alltid en v8 ...mummmms
Ok, inte så mycket att uppdatera.Elias skrev:Jag är en kille född -79 från Norrbotten.
Tillhör Elimförsamlingen i Gammelstad, en baptistförsamling som sammarbetar med Evangeliska Frikyrkan.
Född i Boden, uppvuxen i Boden och Luleå.
Håller på DIF i hockey, tycker inte om fotboll.
Jag gillar att sjunga, har sjungit i två rockband (The Lekerz och High Voltage), två gospelkörer (Oldtown Gospel Choir och Joybells) och Öppna kören i min hemförsamling.
Samlar på Bburago modellbilar, inte de dyraste men ganska detaljerade och inte så plastiga.
Har 26 eller 27, vet inte riktigt.
Är en något av en Ferraristi, ingen bil är som den röda - Il rosa - annars är det Volvo som gäller.
Tog tävlingslicene för gocart, men det var för många år sedan och flera kilo med för den delen.
Älskar skotrar, skulle skaffa en direkt om jag hade råd men tvåtaktsmotorer, 4-meters mattor och variator i kombination ger ingen bra bränsleförbrukning. 4-taktarna är ju på gång men det dröjer till jag har råd ändå.
Tar busskort just nu, klart mycket skojigare än att köra bil, kanske säger mer om vad vi har för bil än om hur det är att köra buss.
Bil ja, en MB 300 D aut. -87 som precis snurrat om till 30000.
Går som en klocka....från Ö&B, för SAKTA!
Sen har vi ju mammas 240, en GL från -84 som jag fick äran att föra till de 20000 för två månader sedan, pärlan i vagnparken.
Ingen rost, omlackad förra sommaren, rekondad en gång i år.
Heter KjellElvis på lunar och har #176663269 på icq.
Hejs...
Haft en 740 GL/T sen sist. Köpte den den 1/4 -06 och skickade den till skroten i sept. Åsamkade en parkeringsskada själv och sen skötte inbrottstjuvarna resten. Inlösen alltså.
Den var mellanblå, nerlackad med 850 R-front. Sänkt och gick på Volvo 15" Drago-fälgar. Hade fin stereo och r-sportklädsel i den, tills dom inbrottade i den alltså.
Hmm... satt ett tag och letade bland inläggen och insåg att jag inte har skrivit nått...
Jag heter Petrus och bor sen aug 04 i Linköping där jag pluggar systemvetenskap på universitetet. Innan dess har jag gått Bibelskola på Livets Ord i Uppsala två år efter gymnasiet.
Har jobbat som bilförsäljare i 1,5 år också, även om min bilpark inte avslöjat vart.
Bilar:
VW Polo Cab -79 *såld*
Fruktansvärd limegrön häck. En del av er såg den på anderstorp -01. Usch. Men den gick fort på bana...!
VW Golf I GTD -83 *såld*
"Kossan", vit med bruna fläckar. Gick hemskt bra, pendlarbil som hade gått 42k mil när den såldes
VW Lupo 3L tdi -01 *såld*
Silvermetallick. Med KCR-box. GTI-busbil som drog 0,32 blandat. Pendlarbil som jag hade tillsammans med brorsan. Han lyckades få upp förbrukningen till 0,56 när det var bankörning på Sviestad...!
Volvo 850 GLT -93 *såld*
Blåmetallick. Köp-sälj -objekt. Gick bra, mycket utrusning.
Peugeot 205 GTI-cab (CTI) -88 *såld*
Röd förstås, med lite coola 16-tummare. Under de två åren jag hade den gick den helt felfritt enbart sista veckan. Men oj va bra den gick då!
VW Vento 2,0 GL -94
Vit. Gubbarnas gubbil nr 1. Monterat 17-tummare för att tvätta bort lite av stämpeln. Mamma retar mig ändå.
Nästa bil blir en Vento VR6 automat eller en MB 300e 24V Sportline
Det var nog allt...
Jag heter Petrus och bor sen aug 04 i Linköping där jag pluggar systemvetenskap på universitetet. Innan dess har jag gått Bibelskola på Livets Ord i Uppsala två år efter gymnasiet.
Har jobbat som bilförsäljare i 1,5 år också, även om min bilpark inte avslöjat vart.
Bilar:
VW Polo Cab -79 *såld*
Fruktansvärd limegrön häck. En del av er såg den på anderstorp -01. Usch. Men den gick fort på bana...!
VW Golf I GTD -83 *såld*
"Kossan", vit med bruna fläckar. Gick hemskt bra, pendlarbil som hade gått 42k mil när den såldes
VW Lupo 3L tdi -01 *såld*
Silvermetallick. Med KCR-box. GTI-busbil som drog 0,32 blandat. Pendlarbil som jag hade tillsammans med brorsan. Han lyckades få upp förbrukningen till 0,56 när det var bankörning på Sviestad...!
Volvo 850 GLT -93 *såld*
Blåmetallick. Köp-sälj -objekt. Gick bra, mycket utrusning.
Peugeot 205 GTI-cab (CTI) -88 *såld*
Röd förstås, med lite coola 16-tummare. Under de två åren jag hade den gick den helt felfritt enbart sista veckan. Men oj va bra den gick då!
VW Vento 2,0 GL -94
Vit. Gubbarnas gubbil nr 1. Monterat 17-tummare för att tvätta bort lite av stämpeln. Mamma retar mig ändå.
Nästa bil blir en Vento VR6 automat eller en MB 300e 24V Sportline
Det var nog allt...
Petrus
2002 VW Bora V6 4-motion Highline
2010 Kia Cee'd 5D 1,6 CRDi Sport - SÅLD
2002 VW Bora V6 4-motion Highline
2010 Kia Cee'd 5D 1,6 CRDi Sport - SÅLD
Oj, denna tråden hade man missat.
Heter Daniel Sundqvist är 25 (snart) och är en inbiten Örebroare som pluggar juridik. Just nu förbereder jag min magisteruppsats så det är lite att stå i.
Tyvärr har jag inte varit varit med på några klubbaktiviteter ännu men däremot har jag fått förmånen att träffa på Samuel Silverudd på Elmia och Mantorp vid ngt tillfälle.
Pysslar även med att styra och ställa på Zatzy.com (även kallat Sandlådan) så det är en av anledningarna till att man inte är mer aktiv här.
Förhoppningsvis kan man pricka in ngn klubbaktivitet nere i Småland under våren/sommaren. Flickvännen kommer från Tyngel/Hillerstorp så man är ju nere hos er och snurrar med jämna mellanrum.
Just ja, är väldigt svag för de kassa bilar som Alfa Romeo tillverkar, på gott och ont. Dyra att underhålla men underbart roliga när allt lirar.
//d
Heter Daniel Sundqvist är 25 (snart) och är en inbiten Örebroare som pluggar juridik. Just nu förbereder jag min magisteruppsats så det är lite att stå i.
Tyvärr har jag inte varit varit med på några klubbaktiviteter ännu men däremot har jag fått förmånen att träffa på Samuel Silverudd på Elmia och Mantorp vid ngt tillfälle.
Pysslar även med att styra och ställa på Zatzy.com (även kallat Sandlådan) så det är en av anledningarna till att man inte är mer aktiv här.
Förhoppningsvis kan man pricka in ngn klubbaktivitet nere i Småland under våren/sommaren. Flickvännen kommer från Tyngel/Hillerstorp så man är ju nere hos er och snurrar med jämna mellanrum.
Just ja, är väldigt svag för de kassa bilar som Alfa Romeo tillverkar, på gott och ont. Dyra att underhålla men underbart roliga när allt lirar.
//d
Back on track med bojsänke i fronten och bladfjädrar under karossen.
Jag har nog inte skrivit här heller inser jag...
Ulrik, född sommaren 1981 på Huddinge sjukhus men har spenderat mina tonår i Lappland, närmare bestämt Lycksele där mina föräldrar bor kvar. Bor själv i en tvåa i Umeå sen årsskiftet 00/01, utbildad Medieingenjör men jobbar som Konsulent på Studieförbundet Bilda (åtminstonde tom 31/3 sen vet jag inte). Är inbiten pingstvän trots att jag gjorde min tonårsrevolt i Missionskyrkan och medlem i Pingstkyrkan här i Umeå.
Har en grön SAAB 9-5 2,3t -99 med ett Steg 2 från Nordic. Har även nyss skaffat mig en Mitsubishi Lancer GLXi 4wd -90 tillsammans med min morbror för att köra på isen med.
Roade mig under vintern att skaffa BE-körkort, mest för att det kan va bra att ha, nu kommer det ju till användning för att frakta isbilen. Funderar på att försöka göra det till en vana att utöka bokstavsraden på körkortet så pass ofta att jag inte behöver byta körkort pga att det blivit 10 år.
Ulrik, född sommaren 1981 på Huddinge sjukhus men har spenderat mina tonår i Lappland, närmare bestämt Lycksele där mina föräldrar bor kvar. Bor själv i en tvåa i Umeå sen årsskiftet 00/01, utbildad Medieingenjör men jobbar som Konsulent på Studieförbundet Bilda (åtminstonde tom 31/3 sen vet jag inte). Är inbiten pingstvän trots att jag gjorde min tonårsrevolt i Missionskyrkan och medlem i Pingstkyrkan här i Umeå.
Har en grön SAAB 9-5 2,3t -99 med ett Steg 2 från Nordic. Har även nyss skaffat mig en Mitsubishi Lancer GLXi 4wd -90 tillsammans med min morbror för att köra på isen med.
Roade mig under vintern att skaffa BE-körkort, mest för att det kan va bra att ha, nu kommer det ju till användning för att frakta isbilen. Funderar på att försöka göra det till en vana att utöka bokstavsraden på körkortet så pass ofta att jag inte behöver byta körkort pga att det blivit 10 år.
-
- Legend!
- Kontakt:
Daniel Magnusson för fyra år sedan skrev:Japp för att bryta trenden med styrelsemedlemar så skriver jag en vanlig medlem. Nja, nästan i alla fall, jag är ordförande i motorsportsutskottet.
Jag är född 791217 och bor i Habo. Pluggar till "dataingengör med media och kommunikations-inriktning" (också långt namn) På högskolan i jönköping.
Äger en ämtre, påsse och strax en diesel goffe. Är förutom bilar intresserad av... Ja... öuhm... Ja jag har ju åkt en hel del skidor både på snö och vatten, sitter en hel del vid datorn och är gärna språkfacist
Har även en flickvän, Elin som tar en hel del tid. Men det är ju tid man gärna offrar
Nicket kommer av att jag äger en LT31 GTI.
Ojdå... Här har det hänt grejer på fyra år.
Är fortfarande född 791217 men bor i Värnamo. Har precis köpt en ny lägenhet som ni är välkomna till om ni har vägarna förbi V-mo. Gammal bild från när de byggde huset, antar jag
Jag pluggar som tur är inte längre utan har efter lite äventyr utomlands kommit tillbaka till min faders hembygd och jobbar nu som maskinbyggare på Pema. Gör lite allt möjligt där men jag sitter oftast och glor in en datorskärm av något slag.
Äger förnärvarande en gammal tysk och en gammal japan. Har slutat med fritid men försöker träna nån gång ibland ihop med Maccan. Gillar att brottas med min bror Andreas också.
Elin finns kvar i bilden och den 12 maj blir hon min fru.
Så så är det med det.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Hmm...Maccan skrev:Bra talat!
Jag får väl fortsätta då...
Marcus Andersson heter jag. Är 22 och bor i den fina staden Värnamo. Sitter i styrelsen. Jag jobbar på en tuff bildemontering där man hittar mycket kul grejor till sina egna, och kompisars bilar. Mitt "nick" kommer av min underliga kärlek till Volvo 140. Min gröna 72:a skall renoveras i vinter.
Men annars så har jag fastnat i Opelträsket, då jag äger en Omega 3000, och en Omega MV6. När jag inte jobbar så tränar jag , meckar, hjälper till med klubbens grejor och är ute och glider. Jag har även stort musik-intresse, med gitarr som huvudinstrument.
Skulle nog kunna säga att jag är kubbens wannabe, då jag tycker bilen skall hellre se ut att gå fort, än att den behöver göra det!
Är numera 26 år . Är fortfarande kvar i styrelsen. Numera är jag delägare i KM Bildemontering AB.
Opelintresset finns kvar, men jag har tyvärr mer Saabar än Oplar just för tillfället...
Jag är förlovad sedan 1 juni 06 med min underbara lilla norrlänska Magdalena, som jag förövrigt bor sambo med i Värnamo.
Ang att vara wannabe så har inget förändrats...
Ähum!
Jo då får väl jag också skriva vad jag är för en filur.
Jag heter Marcus Arvidsson och är 29 år (född 77).
Jag bor i Bromölla i ett hus tillsammans med min fru, Mirjam och vår son Anton som föddes i september 2006.
Bromölla (Skåne) ligger 2,5 mil från kristianstad och en mil från Sölvesborg.
Jag jobbar som kvalitetstekniker på Ifö Sanitär i Bromölla.
www.ifo.se
Min fru jobbar som lärare men är mammaledig för tillfället.
Jag är regionsombud för södra Sverige i denna här trevliga klubben.
På fritiden så brukar jag umgås med familjen, putsa på bilen, spela "benknäckarbandy", se på film, lyssna på musik, sitta framför datorn, fotografera och träffa vänner.
Sommartid så brukar vi vara ute på Ivösjön med vår båt.
Vi har en Flipper 575 ht -89 med en 90 hk Mariner fyrtakt -01.
Så, det var nog det mesta.
/Marcus
Jo då får väl jag också skriva vad jag är för en filur.
Jag heter Marcus Arvidsson och är 29 år (född 77).
Jag bor i Bromölla i ett hus tillsammans med min fru, Mirjam och vår son Anton som föddes i september 2006.
Bromölla (Skåne) ligger 2,5 mil från kristianstad och en mil från Sölvesborg.
Jag jobbar som kvalitetstekniker på Ifö Sanitär i Bromölla.
www.ifo.se
Min fru jobbar som lärare men är mammaledig för tillfället.
Jag är regionsombud för södra Sverige i denna här trevliga klubben.
På fritiden så brukar jag umgås med familjen, putsa på bilen, spela "benknäckarbandy", se på film, lyssna på musik, sitta framför datorn, fotografera och träffa vänner.
Sommartid så brukar vi vara ute på Ivösjön med vår båt.
Vi har en Flipper 575 ht -89 med en 90 hk Mariner fyrtakt -01.
Så, det var nog det mesta.
/Marcus
Här har ja inte skrivit innan!
Ja heter då David Nordquist och är 22 år till sommaren. Jag bor utanför Vaggeryd, nära Långserum. Pluggar nu till sjuksköterska och har tänkt att gå vidare till ambulans.
På fritiden så är ja bla UV-ledare och tonårsledare i församlingen. Spelar innebandy, lyfter ibland skrot, gillar också och ta en löptur ute i skogen då och då. På sommaren blir det också mycket wakeboard på sjön. Tycker även musik är roligt att spela eller lyssna på.
Kör just nu Impreza ....får se vad de blir till våren. Sitter med i msu i attitude.
Ja heter då David Nordquist och är 22 år till sommaren. Jag bor utanför Vaggeryd, nära Långserum. Pluggar nu till sjuksköterska och har tänkt att gå vidare till ambulans.
På fritiden så är ja bla UV-ledare och tonårsledare i församlingen. Spelar innebandy, lyfter ibland skrot, gillar också och ta en löptur ute i skogen då och då. På sommaren blir det också mycket wakeboard på sjön. Tycker även musik är roligt att spela eller lyssna på.
Kör just nu Impreza ....får se vad de blir till våren. Sitter med i msu i attitude.
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
Jaha Rickard Johansson heter jag då och har precis blivit 20. Bor tillsammans med mina föräldrar i Tibro.
Gick Teknikprogrammet på gymnasiet och hamnade sedan på ICA Supermarket där jag sysslar med drycker och data. Men om ett par år blir det förmodligen skolbänken igen...
Är såklart missionare och scoutledare i SMU.
Har inte hunnit averka så många bilar ännu men har iaf haft en BMW, en Citroën och som jag kör nu en Subaru Impreza WRX
Gick Teknikprogrammet på gymnasiet och hamnade sedan på ICA Supermarket där jag sysslar med drycker och data. Men om ett par år blir det förmodligen skolbänken igen...
Är såklart missionare och scoutledare i SMU.
Har inte hunnit averka så många bilar ännu men har iaf haft en BMW, en Citroën och som jag kör nu en Subaru Impreza WRX
-
- Deluxpostare!
jaha.. heter som sagt anton o bor i habo hos päronen.
ja e född 19860205 o valde att plugga så lite man bara kunde,
följde min farsa o blev snickare..
jobbar på en snickarfirma, FLEXI bygg&montage från taberg, bygger många villor i habo o bankeryd,..
på fritiden blir de mest fiske, men även träning o bräda på sommaren o vintern..
så e de..
ja e född 19860205 o valde att plugga så lite man bara kunde,
följde min farsa o blev snickare..
jobbar på en snickarfirma, FLEXI bygg&montage från taberg, bygger många villor i habo o bankeryd,..
på fritiden blir de mest fiske, men även träning o bräda på sommaren o vintern..
så e de..
Heter fortfarande Andreas, men är 23 nu. Bor fortfarande i Habo, men försöker att göra något åt det.Ando skrev:Bättre sent än aldrig!
Andreas Magnusson heter jag, är 18 år och bor i Habo.
Går sista terminen på gymnasiet och går där på Teknikprogrammet med inrikning företagande.
Körkort kommer väl snart hoppas jag, innan sommaren iallafall.
Ingen bil än men det kommer väl det också.
Är intresserad av datorer också, och det är väl där jag tillbringa större delen av min lediga tid (när jag inte sover självklart )
Har hunnit jobba som CNC-operatör på Hedbergs i Habo, och jobbar just nu som samma sak, fast på Vikatech
Körkortet har jag inte lyckats bli av med...än.Har haft en 318is (i Tolls ägor nu), och en 528i Kör 323Ci -00 som vinterbil och har en 324Td-R som sommarbil
Bråkar också med min bror Daniel (tydligen )
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Äger en Bmw, kör en Volvo
-
- Megapostare!
Jag har inte heller skrivt här förrut. Så här kommer det lite grann.
Jag heter Anders Eldehage (om nu ingen redan visst det) är en 83:a som har växt upp i en liten by som heter Bysala.
Jag gick Produktion och Automation på gymnasiet i Köping där jag nu bor med min fru Lina (sen 1,5 år tillbaka) och våra barn Gabriel, snart tre och Benjamin, snart ett.
Båda pojkarna visar STORT bilintresse då Gabriel redan nu kan över fem bilmärken som han känner igen på långt håll och vill titta på Tokyo Drift innan han somnar och Benjamin som inte kan gå än men som kör runt på sin bil om dagarna.
Jag jobbar nu på ICA lagret i Västerås, så handla på ICA så jag får jobba övertid och tjäna mer pengar!
Jag har bara haft två bilar än så länge. Den första var en riktigt rolig Renault 19 16V men som fick säljas då behovet av en barnvagn skulle med. Så då blev det Skoda Octavia med 75 stackars hästar som jag försöker använda så mycket jag kan.
Jag heter Anders Eldehage (om nu ingen redan visst det) är en 83:a som har växt upp i en liten by som heter Bysala.
Jag gick Produktion och Automation på gymnasiet i Köping där jag nu bor med min fru Lina (sen 1,5 år tillbaka) och våra barn Gabriel, snart tre och Benjamin, snart ett.
Båda pojkarna visar STORT bilintresse då Gabriel redan nu kan över fem bilmärken som han känner igen på långt håll och vill titta på Tokyo Drift innan han somnar och Benjamin som inte kan gå än men som kör runt på sin bil om dagarna.
Jag jobbar nu på ICA lagret i Västerås, så handla på ICA så jag får jobba övertid och tjäna mer pengar!
Jag har bara haft två bilar än så länge. Den första var en riktigt rolig Renault 19 16V men som fick säljas då behovet av en barnvagn skulle med. Så då blev det Skoda Octavia med 75 stackars hästar som jag försöker använda så mycket jag kan.
Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!