Jag vill härmed hälsa er välkomna till ett nytt svenskt BMW-forum!
Bimmerforum.se är ett nytt BMW-forum med modern programvara och moderna forumfunktioner.
Bimmerforum bygger på:
- Professionell administrering
- Kunniga moderatorer som agerar helt öppet
- Samarbete med forumets medlemmar
- Kontinuerlig utveckling och uppgradering
- Begränsade reklamavtal för att täcka våra serverkostnader
Bimmerforum drivs ideellt utan något vinstsyfte.
Nytt BMW-forum
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Megapostare!
Jag kollade lite och just E32 delen var väldigt tom... Så det känns inte som någon ide att kolla det forumet på ett tag.
Jag undrar var alla E32 skruvare håller till nuförtiden. Inte på Autopower iallafall. Kanke ingen som skruvar med ådana längre...
/Mats J
Jag undrar var alla E32 skruvare håller till nuförtiden. Inte på Autopower iallafall. Kanke ingen som skruvar med ådana längre...
/Mats J
Har: BMW 750 -92 Grå, BMW 750 -92 Svart, BMW 750 -91 Grå, BMW ALPINA B12 5,0 -90 Svart, Ford Thunderbird -60, Lincoln Continental MK V -78. Weinsberg Meteor på Fiat Ducato -92, Saab 9-3 SE Sport -99 (krockad), Saab 9-5 1,9 Tid automat -06
-
- Megapostare!
Detta faktum gör dig extra välkommen på Bimmerforum, eftersom du säkert kan en del om E32'or. Det finns flera med E32/E34 bilar på bimmer, men det har inte riktigt lossnat för aktiviteten på forumet.Mats J skrev:Jag kollade lite och just E32 delen var väldigt tom... Så det känns inte som någon ide att kolla det forumet på ett tag.
/Mats J
E32 balanserar väl nu mellan slutkörda lik och fina garagebilar, och E38an börjar bli så billig att folk sneglar på den istället. Själv har jag aldrig ägt en E32, men en 750iAL är en bil som bara måste testas någon gång .