Hade tänkt bygga garage till sommaren.
Man får ju lite inspiration av dessa bilder..
http://www.luxury4play.com/automotive/3 ... -pics.html
Garagebygge
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Javisst!
Våga bygg ett sånt garage!
Sen ligger du med vinkelslipen och harvar i två veckor, för att sedan svetsa upp bil i några veckor... skitbra!
Nej.. skämt åsido...
De som har sånna här garage ringer nog supporten när det är dags att byta kanal på tv'n.
Våga bygg ett sånt garage!
Sen ligger du med vinkelslipen och harvar i två veckor, för att sedan svetsa upp bil i några veckor... skitbra!
Nej.. skämt åsido...
De som har sånna här garage ringer nog supporten när det är dags att byta kanal på tv'n.
Tappen
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
Stiga Park Pro 16 HST -95
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
Stiga Park Pro 16 HST -95
-
- Megapostare!
Vaddå dem... de säger säkert till någon som ringer åt dem...Hjerpe skrev:De som har sånna här garage ringer nog supporten när det är dags att byta kanal på tv'n.
Jag har varit med att bygga vårt 78kvm garage, det var ett slit som tog ett bra tag... men det blir kul att se hur andra löser platsbristen hemma på gården...
Mä Völvon på Bréé...
-
- Megapostare!
Är det bara jag som blir "blind" av några extra snygga garage så att sen när några "mindre fina" garage kommer hinner tänka tanken "vad är det med det där då?" sen kommer jag på att de är enormt mycket snyggare än lägenhets garaget jag har.
Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!