"kontaktannons" ?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
"kontaktannons" ?
Hej. Jag är ny här på forumet. Mitt namn är Marcus. Är för tillfället 19 år och bor i en liten trevlig stad utanför örebro. Jag har ett brinnande intresse för musik (spelar trummor) och allt som gäller rockabilly/raggarkulturen. på somrarna åker jag runt på träffar väldigt mkt. Eftersom jag är kristen och har intresset för gamla jänke bilar har jag också på senare tid fått en dröm om att nå ut till raggarna med evangelium. Söker dej som (Tänkte höra om det är någon mer än jag som) har ett brinnande intresse för Gud och rockabilly/raggarkulturen här på forumet (eller om du känner någon som har de intresset), samt hur stort intresset är för att åka på träffar för att sprida Guds kärlek och budskap till alla raggare här i vårat land. skicka gärna pm bless! // Marcus
Vända rätt på raggarkluturen!!!
Under flera år så har Christian Cruisers gjort just det.
Var tex på Power meet och delade ut Biblar m.m Jag var medlemm där ett år under 90talet.
Nu vet jag ej hur det ligger till (har för mig dom är tillsammans med oss) men Mats J här på forumet är/har vart medlemm där.
Var tex på Power meet och delade ut Biblar m.m Jag var medlemm där ett år under 90talet.
Nu vet jag ej hur det ligger till (har för mig dom är tillsammans med oss) men Mats J här på forumet är/har vart medlemm där.
Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.
-
- Klubbordförande
Hej Marcus och välkommen
Christian Cruisers är som neider skrev en del av oss numera. Tanken är att det ska fungera som ett eget ustskott i klubben.
Tyvärr så har det varit väldigt dålig aktivitet i detta utskottet så vi välkommnar ett engagemang jättemycket! Klubben behöver helt klart synas mer inom "raggarsverige"
Hör av er om ni vill ha hjälp att organisera er. Vi kan öppna en avdelning på forumet tex som bara ni som jobbar med detta har tillgång till och kan diskutera och planera träffar m.m
Vi delar gärna med oss av motorbiblar med om ni åker på power meet tex.
/Axel
Christian Cruisers är som neider skrev en del av oss numera. Tanken är att det ska fungera som ett eget ustskott i klubben.
Tyvärr så har det varit väldigt dålig aktivitet i detta utskottet så vi välkommnar ett engagemang jättemycket! Klubben behöver helt klart synas mer inom "raggarsverige"
Hör av er om ni vill ha hjälp att organisera er. Vi kan öppna en avdelning på forumet tex som bara ni som jobbar med detta har tillgång till och kan diskutera och planera träffar m.m
Vi delar gärna med oss av motorbiblar med om ni åker på power meet tex.
/Axel
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!