Skulle få en torkamotor från linköping till min kojja men bussgods har slarvat bort den... den skickades den 8juli från linköping och nu vet ingen vad den är.... har betalt den redan för fick en trasig engång och fick skikca tillbaka...
Även mina nya däck som skulle skickas från stockholm är borta dom skickades den 8 från stockholm och dom är också borta.......
Varför händer detta jag vill ju kunna besiktiga kojjan......... annars får man beiktiga utan vindrutetorkare och ta en om besiktning på det......
bussgods.....
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Re: bussgods.....
Bussgods är ju försäkrat iallafall så några pengar ska du inte bli av med. Men jag förstår att du vill ha grejerna. Här lämnas det av i affären nära mig och så ringer dom till pga att jag känner dom som har affären. Men det är ju inte säkert alla gör. Du tror inte det ligger i jkpg nånstans?BOB skrev:Skulle få en torkamotor från linköping till min kojja men bussgods har slarvat bort den... den skickades den 8juli från linköping och nu vet ingen vad den är.... har betalt den redan för fick en trasig engång och fick skikca tillbaka...
Även mina nya däck som skulle skickas från stockholm är borta dom skickades den 8 från stockholm och dom är också borta.......
Varför händer detta jag vill ju kunna besiktiga kojjan......... annars får man beiktiga utan vindrutetorkare och ta en om besiktning på det......
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Pratade med bussgods i jönköping men dom har inget.... innan har det funkat bra när dom får paketet så ringer dom men nu är ju paketet borta.... Dom skulle söka efter det men det måste dom göra i linköping och ringer man dit så kommer man till en kille som säger " jag har skickat allt så det finns i jönköping" men paketet finns ju inte i jönköping. Killen på bussgods i jönköping sa att ring nästa vecka så ska vi försöka få fram det.... men det är konstigt att det är 2 olika saker som ska till mej som tar fruktansvärt lång tid på sig att komma. men så länge det inte regnar så behöver jag inga nya bakdäck...
För att besikta utan torkarmotor får du göra som en kille gjorde.
När besikningsmannen upptäkte att torkarna inte fungerade så sa han att hade fixat med dom tidigare. Han böjer sig ned under instrumentpanelen får tag i mekaniken, samtidigt som han drar i spaken så drar han även i torkarna. Det fungerade fin fint. Dom förstod inget alls.
/Marcus
När besikningsmannen upptäkte att torkarna inte fungerade så sa han att hade fixat med dom tidigare. Han böjer sig ned under instrumentpanelen får tag i mekaniken, samtidigt som han drar i spaken så drar han även i torkarna. Det fungerade fin fint. Dom förstod inget alls.
/Marcus
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola