Diesel Oscar skrev:kanske en aaaning regisserat va?? Men lika kul ändå.[/quote
Jag hoppas VERKLIGEN det, får så illa får det inte vara. Men vad jag satt och skratta när han skulle backa och ha sig, kan man vara så dålig?
Allså, är det inte bara Clarkson - lång med krulligt hår - som är motorjournalist?
Har för mig att Hammond är vanlig journalist och den tredje snubben (han som skulle parkera på campingen) är musiker av ngt slag.
Skulle dock vilja visa hur man kan använda husvagnen på ett smartare sätt. Dom körde ju i ett sträck och hade ju inte planerat i förväg, det är ju a och o på en roadtrip, med eller utan h-vagn.
Fast det är klart, bra TV skulle det ju inte bli. Är dock förvånad över hur dom fick sända branden. Killarna gör ju INGENTING när det brinner.
Elias skrev:Killarna gör ju INGENTING när det brinner.
Kanske på grund av det som jag skrev i tidigare inlägg....
Jag förstod det, men att man får sända det. Tre killar som inte gör skit!
Stackars den som tror att loppet är kört bara för att det brinner inne i en husvagn, det skulle dröja länge innan jag sjappade utan att försöka släcka.
Elias skrev:Killarna gör ju INGENTING när det brinner.
Jag förstod det, men att man får sända det. Tre killar som inte gör skit! Stackars den som tror att loppet är kört bara för att det brinner inne i en husvagn, det skulle dröja länge innan jag sjappade utan att försöka släcka.
Det är väl som så att har det börjat brinna i en husvagn och du inte får stopp på det hela inom 30-60 sekunder, så är det oftast rökt (i dubbelbemärkelse). Få saker som brinner så bra som husvagnar
Men att göra som Clarksson gör, att gå ut och fråga hur man ska göra om det brinner, det är väl lite för bra för att vara sant.
Diesel Oscar skrev:
Jag förstod det, men att man får sända det. Tre killar som inte gör skit! Stackars den som tror att loppet är kört bara för att det brinner inne i en husvagn, det skulle dröja länge innan jag sjappade utan att försöka släcka.
Det är väl som så att har det börjat brinna i en husvagn och du inte får stopp på det hela inom 30-60 sekunder, så är det oftast rökt (i dubbelbemärkelse). Få saker som brinner så bra som husvagnar
Men att göra som Clarksson gör, att gå ut och fråga hur man ska göra om det brinner, det är väl lite för bra för att vara sant.
Alltså, ju mer jag tänker på det så börjar jag skratta. Om det hade gjorts i Little Britain eller Monty Python så hade jag kreverat av skratt.