Stort böneämne! (MC-olycka)

Allt som INTE handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

danne
Administratör
Kontakt:

Inlägg av danne »

jernis skrev:Hur e det med vår kompis???
Han är på rehab nu. Han får fortfarande inte ta emot besök från annat än familjemedlemmar, men vad jag har hört så går det framåt.
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
jernis
Megapostare!

Inlägg av jernis »

danne skrev:
Han är på rehab nu. Han får fortfarande inte ta emot besök från annat än familjemedlemmar, men vad jag har hört så går det framåt.
Undebart å höra...Fortsätter å ber... :thumbsup:
Martin Fåglefelt
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Martin Fåglefelt »

jernis skrev:
danne skrev:
Numera kör han S60 D5'a med 19" på sommaren, så nåt fel på hôvet blev det inte iaf. 8)
Funderade just på vart denna tråd tagit vägen... Han har varit pigg jättelänge, men tränar upp sin så gott som förlamade arm. (senast jag hörde iaf).. tänkte att jag skriver ett tack för all förbön, även om det var ett bra tag sen denna tråden var aktuell.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04

tel. 0725-423500
jernis
Megapostare!

Inlägg av jernis »

Martin Fåglefelt skrev:
jernis skrev:
danne skrev: Han är på rehab nu. Han får fortfarande inte ta emot besök från annat än familjemedlemmar, men vad jag har hört så går det framåt.
Numera kör han S60 D5'a med 19" på sommaren, så nåt fel på hôvet blev det inte iaf. 8)
Funderade just på vart denna tråd tagit vägen... Han har varit pigg jättelänge, men tränar upp sin så gott som förlamade arm. (senast jag hörde iaf).. tänkte att jag skriver ett tack för all förbön, även om det var ett bra tag sen denna tråden var aktuell.
GÖTT!!!! :D
Skriv svar