Jag har mailat lite med Mr Drifting. The Crazy Swede. Samuel Hubinette.
Hans svärfar bor här i Umeå och är med i församlingen. Jag har även jobbat åt honom. Iaf, mailade Sam o berättade lite om klubben och fick ett svar av honom. Han tyckte vi hade mycket gott på G och berättade även lite om kommande säsong!
Iaf, nu till de intressanta! Är de någon som vore intresserade av att köpa T-shirts? Finns även skor att köpa som kommer längre fram i Januari. Bild på dessa finns under Toxic Media på http://www.toxicdrift.com. Kolla på bilderna där tills ni kommer fram till en bild på Sam ståendes mot Vipern! Står under bilden om skorna!
Bild på T-shirt finns här! http://www.toxicdrift.com/store.htm
Bara att säga till...
Adios!
Driftingintresserade SE HIT!!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Driftingintresserade SE HIT!!!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
-
- Megapostare!
-
- Kontakt:
Han skulle som sagt fixa bättre priser åt oss så jag har INGEN aning om vad de kan tänkas bli för pris, men kanske för 150kr inkl frakt o moms osv för en T-shirt, men de är ju va en snygg T-shirt kostar idag ändå så! Men vi får som sagt se! Jagar ju intresserade nu!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
-
- Kontakt:
må ju ha !!!
Vill oxå köpa en lr två stycken t-shirtar.......för det brukar gå brett med mazdan
Howdi partners!!
Howdi partners!!
Re: må ju ha !!!
Haha... Ja det vet vi ju! Feta ställ med pickisen!Mitch skrev:för det brukar gå brett med mazdan
Howdi partners!!