Ja, alltså det är min fråga! Om du hade 25000kr över, vad skulle du då göra med dem om du bara fick använda de till något kul!!
Har funderat på det ett tag men jag vet inte själv om jag kan bestämma mig... tror nog att de skulle läggas på en uppgradering av en roligare snöskoter!
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
jo vi funderade på detta jag o min sambo o vi kom till denna slutsat att min sambo skulle spendera pengarna till sin BMW div. grejer ocg jag skulle nog vidareutbilda mig som massör
Jag skulle påbörja det bilprojekt som jag vill! En BMW E28 M535 Turbo! 25 räcker ju iaf till inköp av bil + lite till.
Men även uppgradering av skoter skulle vara trevligt!
Först och främst skulle jag köpt en bil att leka med i vinter, och sen och turbobil till sommaren... eventuellt köpa lite roliga saker som en förstärkare och högtalare..
jag skulle nog köpt en dator (med bra grafikkort, typ FireGL eller Quadro), en cykel (eller två), en iPod 20GB och lite annat smått och gott... (kanske skulle spara lite till körkortet..)
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag skulle göra mig skuldfri......... det skulle vara väldigt kul...
men sen skulle det nog bli en
mazda 323 för 6000
okej alufälgar som lackas vita och bra dubbdäck
stänklackar och lite grafik
extraljus
sen är vinterbilen klar...
Jonas Larsson-Aegher
Kör hellre Passat än åker bil! www.passat32.de
Jag skulle köpt en bil som rullar här i Habo...En 142 V8 med 270hk.... Den var på Uråsa för nåt år sen tror jag...
Eller så skulle jag köpa en gammal Volvo 945....bil lär det ju bli för slanten isf...
En annan tanke är ju att man skulle gett det till Motorbibel-projektet, men den tanken skulle antagligen inte slå en när man håller i pengarna...tyvärr.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Jag skulle nog åka till Dutchland Bitte och köppt någon krockad kul bil och gjort iordning. Fast när skulle jag hinna med det jag bygger ju långlopps racer som jag knappt hinner med.
Team Tiger Racing
------------------------------------------------------
Erik Almhill
Taberg
jag hade nog köpt mig en stressless-fåtölj, ett dieseldrivet elverk, en 14tums-tv, en tupperware-skål, 3 rör med pringleschips och så hade jag placerat allt på sveriges högsta berg och tittat på text-tv där uppe.
eller hade jag köpt en enduro och lärt mig köra på bakhjulet ordentligt.
Kona Kahuna -03