Vi snackar asså att Z3 är en tjej??!!?? Isåfall borde de INTE stå, Snubben som bara läser bredvid dennes inlägg, en tjej kan väl inte vara en Snubbe?? Eller??
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Hej hej alla ! ... jag känner mig välkommen här hos er
Ando Ja det är min pärla Min Z3 håller på att modifieras rätt kraftigt så han kommer inte bli sig riktigt lik framemot våren
Porsche Daniel Har du och jag "räjsat" ? hade du en svart BMW då ?
Kul du gillade fälgarna Mina 17´ ATS DTM Competition fälgar som sitter på nu ska säljas, har precis beställt 18´ ATS racing fälgar som ska sättas på om någon vecka .
Miss J tack kul att se att jag inte är ensam tjej här
Z3 skrev:Ando Ja det är min pärla Min Z3 håller på att modifieras rätt kraftigt så han kommer inte bli sig riktigt lik framemot våren
Låter intressant, berätta mer
Jag har precis ersatt originalfronten mot en riktigt maffig front. Nya sport sidotrösklar är på gång och jag ska ha luftutsläpp . Bakspoilern ska modifieras oxå. Jag vill inte berätta "för mycket" för min Z3 ska ställas ut på Elmia i påsk . Men det är klart jag kommer att köra med bilen ibland så det blir nog svårt att hålla den "hemlig" .
Z3 skrev:Ando Ja det är min pärla Min Z3 håller på att modifieras rätt kraftigt så han kommer inte bli sig riktigt lik framemot våren
Låter intressant, berätta mer
Jag har precis ersatt originalfronten mot en riktigt maffig front. Nya sport sidotrösklar är på gång och jag ska ha luftutsläpp . Bakspoilern ska modifieras oxå. Jag vill inte berätta "för mycket" för min Z3 ska ställas ut på Elmia i påsk . Men det är klart jag kommer att köra med bilen ibland så det blir nog svårt att hålla den "hemlig" .
Jag lovar att vara tyst
Du ska inte göra något med motor eller väghållning?
Jag lovar att vara tyst
Du ska inte göra något med motor eller väghållning?
Bilen är sänkt 50mm fram och 25mm bak Chassi K.A.W Spring kit .. den ligger som en "padda" på vägen
Jaha, då får man väl säga så här; Hakan i källarn o röda mattan ut... Man blir inte lite förvånad när den tjej börjar prata sänkning, fälgar o kjolpaket, fast kjolar är du väl kanske rätt bra på, vem vet??
(jaa, jag vet, de va ett dåligt skämt)
Ruggit kul me tjejer i klubben iaf!!! Ju fler desto bättre, kanske man har en chans att övertyga sin fästmö om att bilar inte är idioti!
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
TurboNicke skrev:Jaha, då får man väl säga så här; Hakan i källarn o röda mattan ut... Man blir inte lite förvånad när den tjej börjar prata sänkning, fälgar o kjolpaket, fast kjolar är du väl kanske rätt bra på, vem vet??
(jaa, jag vet, de va ett dåligt skämt)
w0rd som vi "datanördar" säger. kunde inte sagt det bättre själv det är altid kul med tjejer i klubben fast det kunde ju komma lite tjejer i 16-års åldern också...
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
JAC skrev:fast det kunde ju komma lite tjejer i 16-års åldern också...
Haha, så du vill ha med tjejer i 16år åldern Ja varför inte, alla är ju välkommna! Kul med biltokiga tjejer, det kryllar ju inte direkt av dom.
Så välkommna
Hej!! Jag är också ny medlem här på forumet och det är trevlig stämning här måste jag säga kul! hit kommer jag att titta in varje dag. Håller med er alla andra att det blir extra trevligt när det finns motorintresserade tjejjer på motorsajter för det dräller ju inte av dom precis.
Miss J skrev:Får jag fråga en sak MAria?? HAr du tryckt ner gaspedalen nåt nån gång så att bilen gått snabbare än 30?? :mhihi: 8)
Julia, jag tycker inte att vi behöver ha den taskiga attityden här som de hade på JRC när Maria besökte deras forum.
Vill man inte gasa med bilen utan använder den som en glidare och tycker om det så har jag lika mycket respekt för det bilintresset. Jag själv gillar o bara glida ibland också.
Men nog tror jag att Maria använder alla de 231 emellanåt ocskå ;)
Miss J skrev:Får jag fråga en sak MAria?? HAr du tryckt ner gaspedalen nåt nån gång så att bilen gått snabbare än 30??
Ja de får jag hoppas.. Annars förstår jag inte nyttan med de 231 ponnissarna?? Finns det nån sån så kan väl nån förklara det för mig som isåfall! (se reservation nedan)
Men eftersom LT redan hade rejsat mot Maria så är väl detta inget att oroa sig för..
Reservation:
Men nog är de gött o glida ibland.. men i en sleten E30 känns det mest pinsamt.. så jag har inte lärt mig de än.. Så låter jag kritisk o dum är det nog därför...
Snart är det söndag iaf, o då ska här tokköras!
Ivarsch skrev:Ja de får jag hoppas.. Annars förstår jag inte nyttan med de 231 ponnissarna?? Finns det nån sån så kan väl nån förklara det för mig som isåfall! (se reservation nedan)
Bara känslan av att man har gott med pulver kan vara tillräckligt.
Och Julia, ryck upp dig lite.
Z3 skrev:
Porsche Daniel Har du och jag "räjsat" ? hade du en svart BMW då ?
Nej vit M3E30. Det var utanför MAX jordbron. Frågan är om det var ett rejs igentligen Jag körde om dig väldigt fort i allfall... Det var trevligt. Men sånt gör jag inte längre.
Hoppas verkligen att det här forumet håller mycket högre nivå än den på JRC. I mitt stilla sinne så undrar jag ... varför ska det vara nödvändigt att ge taskiga kommentarer ??? vad har jag gjort ???
Tack BMW Samuel för ditt inlägg ovan
Porsche Daniel, jag tror jag kommer ihåg det
Sant .... det räcker många gånger att VETA att hk finns under huven, och visst utnyttjar jag dom ibland oxå .