Nej. Det heter:Maccan skrev:Det heter väl ändå:Anders Toll skrev:Heter det inte:danne skrev:Kunde inte hålla mig...
"Jag kunde inte hålla mig."
Kan du vara så snäll och hålla mig?
Det var snällt av dig att hålla mig.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Lotus Samuel skrev:Schyst bilMiss J skrev: nu finns det ljud i bilen och framrutedekalen är borta, nytt ändrör och sportluft har även tillkommit.Men vad hittade du sportluften? Jag har letat länge efter sportluft men inte hittat nån. Ska visst kyla intercoolern bättre enl. rykten.
Jag gillar färgen som är nu, men den kommer antagligen bli svår att hitta... men annars blir det svart och tråkigt. Med silver flames...arsestar skrev:de låter som att det kommer satsas RIKTIGT seriöst på den ju!
menne, vilken färg ska hon få då?
Ska slänga dit det vid mina fötter hade jag tänkt mig. Ska nog köpa ett rör till och sätta vid passagerarfötterna oxå.mpäsäk skrev:Oj Oj Oj detta låter farligt neonljus och allt.
Var har du satt ljuset då? i ögonen på vargen
Var precis och klappade den lite, ser snyggt ut med 3" rörMiss J skrev:Jag gillar färgen som är nu, men den kommer antagligen bli svår att hitta... men annars blir det svart och tråkigt. Med silver flames...arsestar skrev:de låter som att det kommer satsas RIKTIGT seriöst på den ju!
menne, vilken färg ska hon få då?![]()
Ska slänga dit det vid mina fötter hade jag tänkt mig. Ska nog köpa ett rör till och sätta vid passagerarfötterna oxå.mpäsäk skrev:Oj Oj Oj detta låter farligt neonljus och allt.
Var har du satt ljuset då? i ögonen på vargen
Ja visst ser det bättre ut än det lilla sugröret som va förut?! Mycket fräscht. Marcus som har tillverkat det!!Ando skrev:Var precis och klappade den lite, ser snyggt ut med 3" rörMiss J skrev:Jag gillar färgen som är nu, men den kommer antagligen bli svår att hitta... men annars blir det svart och tråkigt. Med silver flames...arsestar skrev:de låter som att det kommer satsas RIKTIGT seriöst på den ju!
menne, vilken färg ska hon få då?![]()
Var har du satt ljuset då? i ögonen på vargen:
Vilken bra pojke du har!Miss J skrev:Ja visst ser det bättre ut än det lilla sugröret som va förut?! Mycket fräscht. Marcus som har tillverkat det!!Ando skrev:Var precis och klappade den lite, ser snyggt ut med 3" rörMiss J skrev: Jag gillar färgen som är nu, men den kommer antagligen bli svår att hitta... men annars blir det svart och tråkigt. Med silver flames...![]()
Ska slänga dit det vid mina fötter hade jag tänkt mig. Ska nog köpa ett rör till och sätta vid passagerarfötterna oxå.:
asså hon ska få porrbelysning =) låter trevligt =)Miss J skrev: Ska slänga dit det vid mina fötter hade jag tänkt mig. Ska nog köpa ett rör till och sätta vid passagerarfötterna oxå.