Mälarträff
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Mälarträff
Vi har nu bestämt att ordna en spontan träff för folk i Mälardalen.
När: Fredagen den 26 september kl 18:00.
Var: Sundbyholm Eskilstuna
Tag med korv, el. likn, för grillning. Det blir en enkel tillställning för att få tillfälle för lite snack och gemenskap.
Klockan 20:00 kommer det vara en stor planerad cruising i Eskilstuna.
Den samlingen är kl 19:00 på Willys parkering, Folkesta för avfärd kl 20:00 mot centrum. Denna crusing anordnas av gasa.mer.nu
Hoppas att just du kan komma! Vi kommer att ha en kalaskväll!!
Du får tillfället att se många snygga bilar på Eskilstunas gator (och kanske ett och annat rejs).
Jag hoppas att vår klubb kan få utgöra en possitiv närvaro på dessa "kvällsaktivteter" som annordnas här i stan.
Väl mött!
När: Fredagen den 26 september kl 18:00.
Var: Sundbyholm Eskilstuna
Tag med korv, el. likn, för grillning. Det blir en enkel tillställning för att få tillfälle för lite snack och gemenskap.
Klockan 20:00 kommer det vara en stor planerad cruising i Eskilstuna.
Den samlingen är kl 19:00 på Willys parkering, Folkesta för avfärd kl 20:00 mot centrum. Denna crusing anordnas av gasa.mer.nu
Hoppas att just du kan komma! Vi kommer att ha en kalaskväll!!
Du får tillfället att se många snygga bilar på Eskilstunas gator (och kanske ett och annat rejs).
Jag hoppas att vår klubb kan få utgöra en possitiv närvaro på dessa "kvällsaktivteter" som annordnas här i stan.
Väl mött!
Senast redigerad av 3 Gindemo, redigerad totalt 27 gång.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Vi har lite hastigt ändrat platsen till Sundbyholm utanför Eskilstuna.
Följ länken ovan för att se karta.
Den visar dock något fel, platsen är lite längre till öster.
Där är det lite finare miljö (och vi kan parkera bilarna intill grillen)!
Följ länken ovan för att se karta.
Den visar dock något fel, platsen är lite längre till öster.
Där är det lite finare miljö (och vi kan parkera bilarna intill grillen)!
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Är nu hemma igen efter en sen natt och en lyckad Mälarträff.
De kom ganska många trotts allt, från Västerås, Eskilstuna, Ärla & Jönköping!!!
Efter en trevlig stund med samtal och korvgrillning åkte vi till Folkesta där en kvällens snyggaste bil utsågs. Vinnande bil var en röd Mitsubishi EVO6(vi var inte delaktiga i tävlandet).
Sedan bar det av i en lång kö in mot centrum för en crusing som stoppade upp hela staden. Därför valde vi att mesta tiden stå efter sidan och titta på bilarna som passerade.
Senare efter en stunds väntan så blev det samling på en gata för rejs.
Där var det mycket folk och trångt så stämningen var på topp. Visst somliga fattar inte hur man ska uppföra sig på en sådan tillställning.
Det blev ett litet uppehåll i rejsandet då farbror blå kom och visade upp sig en stund. Tävlandet fortsatte dock, och segrande ur finalen mot en Corvette gick en Mazda!
Sisst från rakan och tillställningen var jag och Yngve. Så lite trött och sliten skriver jag nu detta.
Hoppas att lite suddiga bilder kan tala för sig själva och förklara hur trevligt vi hade det.....
http://attitude.mine.nu/bilder/Gindemo/Malartraff/
De kom ganska många trotts allt, från Västerås, Eskilstuna, Ärla & Jönköping!!!
Efter en trevlig stund med samtal och korvgrillning åkte vi till Folkesta där en kvällens snyggaste bil utsågs. Vinnande bil var en röd Mitsubishi EVO6(vi var inte delaktiga i tävlandet).
Sedan bar det av i en lång kö in mot centrum för en crusing som stoppade upp hela staden. Därför valde vi att mesta tiden stå efter sidan och titta på bilarna som passerade.
Senare efter en stunds väntan så blev det samling på en gata för rejs.
Där var det mycket folk och trångt så stämningen var på topp. Visst somliga fattar inte hur man ska uppföra sig på en sådan tillställning.
Det blev ett litet uppehåll i rejsandet då farbror blå kom och visade upp sig en stund. Tävlandet fortsatte dock, och segrande ur finalen mot en Corvette gick en Mazda!
Sisst från rakan och tillställningen var jag och Yngve. Så lite trött och sliten skriver jag nu detta.
Hoppas att lite suddiga bilder kan tala för sig själva och förklara hur trevligt vi hade det.....
http://attitude.mine.nu/bilder/Gindemo/Malartraff/
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
De är kanon med småträffar!!!! Mera sånna!
Men ni grabbar som åker omkring i Saab og900, ni måste byta blinkers!!!
http://www.speedparts.se/prod/sp_sty_vitablink.shtml
Sköt om er o mera träffar!
Peace!
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Det var det första jag gjorde när jag hämtade ut min bil för ett år sedan...dumt av saab att ha vita fram o bak men gula på sidorna, varför??? För att tjäna pengar på saab-killarna...Nicke skrev:De är kanon med småträffar!!!! Mera sånna!
Peace!
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
jag åker ju dock 9-3 o inte 900...kanske därför som det inte stämmer överens...9-3:an har vita fram o bak men gula på sidorna...men det är fixat....Nb skrev:Det var det första jag gjorde när jag hämtade ut min bil för ett år sedan...dumt av saab att ha vita fram o bak men gula på sidorna, varför??? För att tjäna pengar på saab-killarna...Nicke skrev:De är kanon med småträffar!!!! Mera sånna!
Peace!