tjejträff
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
tjejträff
tjena alla tjejer.... nu ska vi äntligen hitta på något kul, men frågan e bara vad vi ska göra men det löser sig (jag å några till ska komma på det) men nu e frågan hur många är intreserade på att hitta på något...
hör av er antingen till mig eller zizzan.... lung det kommer mer info snart....
Re: tjejträff
Kommit på nåt mer än innan idag eller?emsan skrev:tjena alla tjejer.... nu ska vi äntligen hitta på något kul, men frågan e bara vad vi ska göra men det löser sig (jag å några till ska komma på det) men nu e frågan hur många är intreserade på att hitta på något...
Men ja tyckte det lät som väldigt bra idéer så kör på!
Jag ställer.. LÄTT!
vad händer på tjejkvällen
jo vi har en del tankar som vi bara ska binda ihop och genomföra... med det e typ laga mat någonstans å sedan se på film/bilspel... eller bada på relaxen sedan gå ut å äta... eller kanske hitta på något kul under någon annan vanlig bilträff...
men själv klart ska inte bara några bestämma utan alla ska vara med alla förslag e bra så skriv om vad ni vill göra på tjejträff så att det passar alla... längre fram i tiden ska vi nog hyra rallybanan i skillingaryd å köra ska bara lösa det hela med bilar med så killar låna ut bilar till oss så vi får lite kör glädje å visa vad vi kan när det bara e tjejer med...
glöm inte att ge förslag....
men själv klart ska inte bara några bestämma utan alla ska vara med alla förslag e bra så skriv om vad ni vill göra på tjejträff så att det passar alla... längre fram i tiden ska vi nog hyra rallybanan i skillingaryd å köra ska bara lösa det hela med bilar med så killar låna ut bilar till oss så vi får lite kör glädje å visa vad vi kan när det bara e tjejer med...

glöm inte att ge förslag....
Låter som en bra idé...Ni är ju lite feminina av er så då kan ni ju vara med på tjejträff....Maccan140 skrev:Sturesson och jag kan vara gästföreläsare...

Låter bra med en tjejträff tycker jag...!

----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
bra att det e posetivt men se till att ALLA tjejer hör av sig på något sett till mig eller någon annan så att vi vet att många kommer... killar ett jätte bra tillfälle att få in alla era flickvänern i motorcluben... nu när ni äntligen har skaffat sättsprynad så skulle vara bra om hon syns med...
iallafall ta anmäl henne så tar vi VÄL hand om henne...

Emma Johansson
-
- Legend!
Fruarna då?emsan skrev:killar ett jätte bra tillfälle att få in alla era flickvänern i motorcluben...

Det kommer nog dröja innan min fru vill hänga med på någon träff. Hon är totalt oinstresserad av allt vad bilar heter. Hon kan med nöd och näppe tanka bilen. Men vad gör det? Jag får ändå hålla på med mina bilar.

Då kan ju din och min fru bilda en egen klubb Anders.Anders Toll skrev:Fruarna då?emsan skrev:killar ett jätte bra tillfälle att få in alla era flickvänern i motorcluben...
Det kommer nog dröja innan min fru vill hänga med på någon träff. Hon är totalt oinstresserad av allt vad bilar heter. Hon kan med nöd och näppe tanka bilen. Men vad gör det? Jag får ändå hålla på med mina bilar.

Fruarna då?Anders Toll skrev:emsan skrev:killar ett jätte bra tillfälle att få in alla era flickvänern i motorcluben...

men hälsa frugan att hon ska själv klart följa med för vi ska inte sätta oss å meka ihop en bil, eller snacka trim eller schysta bilar... vi ska äta det tycker la hon om iallafall å snacka om en massa olika saker mest för att lära känna varandra så jag tycker att hon ska med å träffa andra tjejer... fruar, sambo, flickvän, syster, vän alla av det kvinliga könet e så välkomna...
Emma Johansson
nu e det bestämmt på fredag kl 19 på a6 parkeringen smäller det då ska vi tjejer hitta på något... vi ska vara hemma hos mig... och ni måste anmäla er (bara tjejerna) till mig innan onsdag för veta hur många som kommer allt med med mat och annat som kommer att finnas på plats... välkomna
Emma Johansson