Finns det någon/några från Sthlm här på forumet?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Normal postare
- Kontakt:
Finns det någon/några från Sthlm här på forumet?
Hejsan!
Har kikat runt lite och försökt att spana in lite kristna Sthlmsfolk här på forumet, men har inte direkt hittat någon. Så därför tänkte jag posta denna topic och höra vilka som är från Sthlm.
Kommer nämligen själv flytta tillbaka i sommar och tänkte att de kunde vara skoj med lite kontakter med andra bilgalna kristna människor också Kanske skulle vi (och andra som kommer till Sthlm) som bor i Sthlm kunna ha någon bilträff eller liknande eller vad tycker ni? Berätta...
Ha det fint!
de Schalom
Har kikat runt lite och försökt att spana in lite kristna Sthlmsfolk här på forumet, men har inte direkt hittat någon. Så därför tänkte jag posta denna topic och höra vilka som är från Sthlm.
Kommer nämligen själv flytta tillbaka i sommar och tänkte att de kunde vara skoj med lite kontakter med andra bilgalna kristna människor också Kanske skulle vi (och andra som kommer till Sthlm) som bor i Sthlm kunna ha någon bilträff eller liknande eller vad tycker ni? Berätta...
Ha det fint!
de Schalom
Toyota Supra -94 med BPU
Stockholm näe, men Eskilstuna!
Jag bor i Eskilstuna vilket inte ligger så långt från Stockholm. Det händer ibland att man åker en sväng till Sthlm.
Det finns även flera här som är med i klubben, fler av dom bor dock i Ärla (en liten bit utanför E-tuna).
Sedan har vi ju "Nb" som bor i Örsundsbro.
Jag bor i Eskilstuna vilket inte ligger så långt från Stockholm. Det händer ibland att man åker en sväng till Sthlm.
Det finns även flera här som är med i klubben, fler av dom bor dock i Ärla (en liten bit utanför E-tuna).
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Nu var det ju inte det han frågade... Det här är ett utmärkt sätt att skrämma iväg potentiella nya medlemmar.Mae skrev:Jag tycker inte om Stockholm. Vet inte vad det är men jag gillar bara inte Stockholm.
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
Kvittar väl hur många smiliesar du har när du ändå inte svarar på frågan?Mae skrev:Ha ha! Ni är verkligen för roliga ni! Ser ni inte smile gubbarna pöjkar. :lol:
de Schalom! Jag hoppas i alla fall att du förstod att jag skojade!
Jag kanske ska skriva som Danne har gjort i sin signatur! :tongue:
Mvh Mae
Men sådana här inlägg (som detta tex) förstår ju bara tråden ännu mer så därför slutar vi nu.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
-
- Normal postare
- Kontakt:
Har en vän i Eskilstuna som har en svart supra, om du har sett den. Så dit kommer man nog åka förbi någon gång kanske.Gindemo skrev:Stockholm näe, men Eskilstuna!
Tack för hjälpen, men hur får jag tag på Tomas om jag får fråga?BMW Samuel skrev: Det finns ett gäng i Stockholm, fast inte så hemskt många.
Ta och prata med vårt regionsombud där uppe, Tomas. Sen finns det några andra som varit med på några träffar också.
Toyota Supra -94 med BPU
-
- Normal postare
- Kontakt:
Skåne är fint, har varit där några gånger. Har en tjejkompis som bor vid kronprisen om du känner till den?! Alldeles invid stadiumet där.Mae skrev:Jag tycker att du skall flytta till skåne i stället.
Jag tycker inte om Stockholm. Vet inte vad det är men jag gillar bara inte Stockholm.
Jag flög dit en gång 06:30 på morgonen och flög hem igen 13:55 samma dag.
Toyota Supra -94 med BPU
Bor Mellan enköping o uppsala...tar mig inte en timme att ta mig till stockholm...är en av dem som ursprunligen kommer från ÄRLA som Gindemo skrev om....kan ju verkligen säga att enköping är sveriges närmaste stad....max 1,5 h till det mest avlägsna jag behöver ta mig till..... kunde ju va kul om man styrde ihop nån liten träff för oss som bor runt mälaren....vill ju va solidarisk med klubben men det blir kostsamt i längden att åka till småland för att gå på happenings.....
-
- Normal postare
- Kontakt:
Har chattrat lite med Gindemo om nått sånt o han verkar på oxå....får väl kolla upp om det finns några i våran region som e sugna på en liten get together under året....Neider skrev:Sen är vi ju minst 3st från västerås med och det tar väll max 46min på E18 till stockholm ..
Och en stor Mälarträff skulle vara roligt.