Jag har många gånger känt mej som en trasdocka men jag har fått hjälp utav guds kärlek som har gjort mej någorlunda hel igen. Det första jag skrev ned från mina kännslor ville jag att min fru skulle renskriva men hon tyckte att det skulle vara som jag skrivit det med alla mina stavfel o utryck..
Det hjälpte mej så jag fick självförtroene att skriva. Vill avsluta med att förmedla ett ord från Livet är Gott. Skapade av Kärlek.
Vi är Guds trasdockor. Han vet allt om hur trasiga vi är o han älskar oss ändå. Trasigheten är inte vår mest framträdande egenskap längre. Att vara trasig är varken ditt eller mitt öde. Vi är kanske inte så älskansvärda, men vi är ändå inte oälskade... Det finns en kärlek som skapar ett värde hos det som blir älskat.
Det finns en kärlek som förvandlar trasdockor till ovärdeliga skatter. Det finns en kärlek som fäster sig vid små, trasiga varelser, av skäl som ingen riktigt kan begripa, o ger dem ett värde som är så stort att det inte kan uppskattas. Det är en kärlek som övergår allt förstånd... Det är den Kärleken som Gud älskar dig o mig med !! Kram Robert.