moped

Annonsera efter bilar och tillbehör.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Anders Toll
Legend!

moped

Inlägg av Anders Toll »

Min dotter ska konfirmera sig och nu har jag lovat henne en sak.

Jag behöver köpa en moped.

Fungerande. ;)

Är det någon som har en till salu?
Kezo
Deluxpostare!

Inlägg av Kezo »

Vad är det för typ ni är ute efter? En kamrat har en EU-moped av skotermodell ståendes, ett par år gammal men har bara gått 3 mil eller nåt sådant och är därmed i kanonskick.
Simon Johansson

Ford Customline -54 || Opel Olympia -51 || Opel Rekord -63
Anders Toll
Legend!

Inlägg av Anders Toll »

Jag vet inte riktigt. :-)

Men en EU-moppe låter fint. Vad är det för något och vad kostar den?
Kezo
Deluxpostare!

Inlägg av Kezo »

En vinröd ;) Har för mej det är en Baotian. Kom på en sak bara... Jag hade den ståendes här ett tag för att kika på den då han tyckte den var klen och dog om den stod på tomgång länge men jag hittade inget fel. Jag hade den ståendes ett bra tag på tomgång utan att den dog. Gick i 45 med, men blev det nåt uppför så sjönk han till 30-35. Men så beter sej väl de flesta original-moppar... Jag vet inte riktigt vad det är eller om det ens är nåt då jag inte kan minnas om det ens var fräsch bensin i.

Jag pratade med killen, och runt 5 000 vill han ha men han är inte omöjlig... Och om den går dåligt så kan han ta tillbaka köpet. Kan ge dej numret till honom så du kan prata direkt med honom så jag inte sitter här och svamlar om saker som inte stämmer :P

Bild
Har för mej det är sådär den ser ut. Finns toppbox och grejer till den med. Och elstart...
Simon Johansson

Ford Customline -54 || Opel Olympia -51 || Opel Rekord -63
marcus
Deluxpostare!
Kontakt:

Inlägg av marcus »

Min svåger hade en sån, inget under av prestanda men funkade helt ok.
Om man lyfter på en servicelucka i hjälmfacket kommer man åt en lite pinne som går att skruva bort, efter det går det att gasa mer och då får man upp den i 70 :roll:
Skriv svar