Hej! Vill ha tag på en motorcykel kring 500 cc och uppåt.. helst över 700cc. Eftersom jag har käs med pengar måste den vara i originalskick (inga mixtrade gafflar o sånt) och årsmodell 84 eller äldre. Då får man nämligen veteranförsäkring och den kostar typ 1400 per år på MIG!
Ute efter nåt billigt.. ABSOLUT maxpris är 15 000 så de utesluter ju många hojar kan ja tro.. men om nån har nåt över så hör av er!
jag har nåt över, över 15000 alltså.. hehe.... en suzuki gsx1100e -82 men den ska ja har 20000 för så fixar du några lakan till så får du gjärna höra av dig om det är av intresse. Den finns under medlemsbilar på attitudes sida, röd är den.
Andyman skrev:jag har nåt över, över 15000 alltså.. hehe.... en suzuki gsx1100e -82 men den ska ja har 20000 för så fixar du några lakan till så får du gjärna höra av dig om det är av intresse. Den finns under medlemsbilar på attitudes sida, röd är den.
//Andreas
var o provade en gsx 750 i fredags.. men den motorn var så kass så den rasade när ja prova den.. nån stake gick av.. lät så iaf.. kan väl vart nån ventil med.. men ja gissar på stake för de small nåt fruktansvärt..
men tyvärr fixar ja inte 20 lakan.. så de får vara..