Min syster söker en CDspelare till sin bil. Har ni nån över eller?
Max 1500:-
skicka ett mail eller ett PM.
Tjohooo!!!
Cd-spelare
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Cd-spelare
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Är maxpriset 1500 så ska man ju köpa nytt.
Med garanti.
Kolla tex mellandagsrean på BRL.
http://storefront4.e-commerce.telia.com ... talog/1129
Med garanti.
Kolla tex mellandagsrean på BRL.
http://storefront4.e-commerce.telia.com ... talog/1129
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Gör inte annat än skriver...
Själv har jag JVC, fast den kostar ju visserligen runt 3....men min förra gick på 1900, och det fanns billigare...och den enda skillnaden på dem var att jag hade 5w mer effekt, och min hade skruv istället för volymknappar.
Nåja. Köp en ny....(tycker jag)
Nåja. Köp en ny....(tycker jag)
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
Jag skulle satsa på en kenwood verkar vara kanon. Ganska flashiga displayer och sånt. Jag hade någon pioneer innan och den var helt ok. Funkar bra och så men inte så flashigt som kenwooden.
Fast nu har jag den där JVC mp3 spelaren istället. Det är riktigt bra med mp3 men jag tror inte man skall köpa de där billiga på mds som spelar mp3. Verkar vara dåliga. Fast de var ju din syrra som skulle ha så en ny pionner skulle jag rekommendera eftersom att tjejer iallmänhet inte vill ha så mycket lyx utan bara en smidig maskin.
Fast nu har jag den där JVC mp3 spelaren istället. Det är riktigt bra med mp3 men jag tror inte man skall köpa de där billiga på mds som spelar mp3. Verkar vara dåliga. Fast de var ju din syrra som skulle ha så en ny pionner skulle jag rekommendera eftersom att tjejer iallmänhet inte vill ha så mycket lyx utan bara en smidig maskin.
/Andreas