Jag känner att jettan börjar sjunga på refrängen som det heter.. och att polisen gillar inte min fina bil så därför söker jag efter en trevlig vinterbil... gärna roligare än en jetta... om någon har några tips eller någon bil att sälja. pris typ max 5000kr
ta min golf, vill bara bli av med aset, byt koppling, fixa lite elektriska problem så blir den körbar. besiktad till april. Om du ger någon krona mer än skroten så är den din.
Måste säga att motorn går väldigt fint (0,7 l/mil) och den är hyfsad i karossen.
Hammer skrev:ta min golf, vill bara bli av med aset, byt koppling, fixa lite elektriska problem så blir den körbar. besiktad till april. Om du ger någon krona mer än skroten så är den din.
Måste säga att motorn går väldigt fint (0,7 l/mil) och den är hyfsad i karossen.
är det 84:an?? 5växlad? hur pass dålig är kopplingen?? några bilder? har ju en jetta som reservdelsbil isåfall...
Hammer skrev:ta min golf, vill bara bli av med aset, byt koppling, fixa lite elektriska problem så blir den körbar. besiktad till april. Om du ger någon krona mer än skroten så är den din.
är det 84:an?? 5växlad? hur pass dålig är kopplingen?? några bilder? har ju en jetta som reservdelsbil isåfall...
Gärna något bakhjulsdrivet eller en GTI bil......
jamen, en golf 2:a från -84. 4-vxl. Jag vet faktiskt inte hur dålig kopplingen är, den byttes i maj men nu slirar eländet och jag kan inte justera den. Ska kolla urtrampningslagret igen men är det inte det...
Tyvärr, inga bilder, den är vit, stripad med camilla.
Karlsson skrev:Jimmy har ju en 02a till salu. Ganska nybes, skattad och matt i lacken.
Bärarm v bak behöver lite riktning, annars helt ok. Pris knappt 5000.
snackar vi den vinröda?? det var ganska mycket rost på den...
Karlsson skrev:Jimmy har ju en 02a till salu. Ganska nybes, skattad och matt i lacken.
Men den är besiktigad utan anmärkning vad jag vet. Det var lite vassa skärkanter bak, men det är lagat med fint glasfiberspackel. Han vill nog inte ha 5000 för den, den kan nog bli billigare.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Men den är besiktigad utan anmärkning vad jag vet. Det var lite vassa skärkanter bak, men det är lagat med fint glasfiberspackel. Han vill nog inte ha 5000 för den, den kan nog bli billigare.
i och med hur den ser ut så kan jag tänka mej och ge typ 2000... för polisen gillar inte om en bil ser hur ful ut som helst.... men den går ju sladda med....
betalade 4800kr... den är nybesiktigad och ny skattad..
jopp letade efter en bakhjulsdriven bil men dom flesta är för stora.. den här är rolig även när det inte är halt oxå....